Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28660
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιρίκας, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΜαγγανάρης, Θωμάςel
dc.date.accessioned2023-03-17T08:32:06Z-
dc.date.available2023-03-17T08:32:06Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28660-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΤα ΕΛΠ που θεσπίστηκαν το 2014 και άρχισαν να εφαρμόζονται από την 1η Ιανουαρίου 2005 , αποτέλεσαν ένα σημαντικό βήμα , το οποίο άλλαξε τα επαγγελματικά δεδομένα για τους απόφοιτους οικονομικών σχολών. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύντομη παρουσίαση των ΕΛΠ και μέσω του ερευνητικού μέρους της , η διερεύνηση των απόψεων λογιστών σχετικά με την εφαρμογή των ΕΛΠ και κατά πόσο έχουν επηρρεάσει το επάγγελμά τους , την άποψη τους για το επαγγελματικό άγχος που τυχόν δημιουργούν σε σχέση με την ακαδημαϊκή εκπαίδευση που έχουν λάβει .Τα συμπεράσματα είναι ενδιαφέροντα και έχουν πολλαπλές αναγνώσεις. Η περαιτέρω έρευνα για τα αναφερόμενα ερωτήματα κρίνεται απαραίτητη και επιστημονικά ενδιαφέρουσα. The GAS , which were introduced in 2014 and started on 1ST January 2005 , were an important step that changed the accounting data for the majority of the graduates of Economics Universities. Aim of this thesis is a brief presentation of the GAS and through its research part, the investigation of accountants' opinions regarding the application of the GAS and to what extent they have affected their profession, their opinion on the professional stress they may create in relation to with the academic education they have received. The conclusions are interesting and have multiple readings. Further research on the mentioned questions is considered necessary and scientifically interesting.el
dc.format.extent79el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕΛΠel
dc.subjectΛογιστής-φοροτεχνικόςel
dc.subjectΕργασιακό άγχοςel
dc.titleΗ εφαρμογή των ΕΛΠ στις επιχειρήσεις και η επαγγελματική εκπαίδευση των αποφοίτων από την τριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeThe application of Greek Accounting Standards in business and the professional education of graduates from higher educationen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ManganarisThomasMsc2023-2.pdf828.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.