Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28658
Συγγραφέας: Πεχλιβάνου, Δάφνη
Τίτλος: Η χρήση των κοινωνικών μέσων ως μέσο προβολής στο μάρκετινγκ και η προστασία της ιδιωτικότητας και των προσωπικών δεδομένων στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δίκαιο και Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μαρία
Περίληψη: Στη σύγχρονη ψηφιοποιημένη εποχή, το διαδίκτυο χρησιμοποιείται σε όλα τα πεδία της ανθρώπινης δραστηριότητας, έχοντας αλλάξει δραματικά τη φύση πολλών επαγγελμάτων και πολλούς κλάδους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μέρος της σύγχρονης τεχνολογίας που χρησιμοποιείται ως ένα βασικό εργαλείο του κλάδου της προώθησης και η επιχειρηματική δραστηριότητα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην κατάλληλη χρήση τους. Στην παρούσα εργασία διερευνάται η χρήση των social media ως μέσο προβολής στο πλαίσιο του marketing από τις ελληνικές επιχειρήσεις εστίασης, ενώ το ενδιαφέρον εστιάζεται στο ζήτημα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Μέσω ποσοτικής έρευνας και με την αξιοποίηση της μεθόδου της στατιστικής ανάλυσης δεδομένων (με χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS) που συλλέχθηκαν από ερωτηματολόγια με σχεδιασμένες ερωτήσεις κλειστού τύπου διερευνήθηκε ο βαθμός και ο τρόπος χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις, οι στάσεις τους σε σχέση με την προστασία δεδομένων και η επιρροή των βασικών στοιχείων των επιχειρήσεων στον τρόπο χρήσης ή τις στάσεις. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης κατέδειξαν ότι υπάρχει περιθώριο βελτιωμένης χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις ελληνικές επιχειρήσεις ως προς το βαθμό και ως προς τον τρόπο χρήσης. Τα χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων εντοπίστηκε ότι επηρεάζουν τις στάσεις τους απέναντι στα ζητήματα προστασίας της ιδιωτικότητας και τον τρόπο χρήσης των social media, για αυτό και παρατηρήθηκε ότι ενδεχομένως να είναι απαραίτητος κάποιος επαναπροσδιορισμός στον τρόπο χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις ελληνικές επιχειρήσεις, έτσι ώστε να υπάρχει προσανατολισμός σε μακροπρόθεσμα οφέλη.
Λέξεις Κλειδιά: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Marketing
Προστασία ιδιωτικότητας
Προσωπικά δεδομένα
Επιχειρήσεις
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Δίκαιο και Πληροφορική (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PechlivanouDafniMsc2023.pdf844.24 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons