Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΠεχλιβάνου, Δάφνηel
dc.date.accessioned2023-03-17T08:00:41Z-
dc.date.available2023-03-17T08:00:41Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28658-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΣτη σύγχρονη ψηφιοποιημένη εποχή, το διαδίκτυο χρησιμοποιείται σε όλα τα πεδία της ανθρώπινης δραστηριότητας, έχοντας αλλάξει δραματικά τη φύση πολλών επαγγελμάτων και πολλούς κλάδους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μέρος της σύγχρονης τεχνολογίας που χρησιμοποιείται ως ένα βασικό εργαλείο του κλάδου της προώθησης και η επιχειρηματική δραστηριότητα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην κατάλληλη χρήση τους. Στην παρούσα εργασία διερευνάται η χρήση των social media ως μέσο προβολής στο πλαίσιο του marketing από τις ελληνικές επιχειρήσεις εστίασης, ενώ το ενδιαφέρον εστιάζεται στο ζήτημα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Μέσω ποσοτικής έρευνας και με την αξιοποίηση της μεθόδου της στατιστικής ανάλυσης δεδομένων (με χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS) που συλλέχθηκαν από ερωτηματολόγια με σχεδιασμένες ερωτήσεις κλειστού τύπου διερευνήθηκε ο βαθμός και ο τρόπος χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις, οι στάσεις τους σε σχέση με την προστασία δεδομένων και η επιρροή των βασικών στοιχείων των επιχειρήσεων στον τρόπο χρήσης ή τις στάσεις. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης κατέδειξαν ότι υπάρχει περιθώριο βελτιωμένης χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις ελληνικές επιχειρήσεις ως προς το βαθμό και ως προς τον τρόπο χρήσης. Τα χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων εντοπίστηκε ότι επηρεάζουν τις στάσεις τους απέναντι στα ζητήματα προστασίας της ιδιωτικότητας και τον τρόπο χρήσης των social media, για αυτό και παρατηρήθηκε ότι ενδεχομένως να είναι απαραίτητος κάποιος επαναπροσδιορισμός στον τρόπο χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις ελληνικές επιχειρήσεις, έτσι ώστε να υπάρχει προσανατολισμός σε μακροπρόθεσμα οφέλη.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectMarketingen
dc.subjectΠροστασία ιδιωτικότηταςel
dc.subjectΠροσωπικά δεδομέναel
dc.subjectΕπιχειρήσειςel
dc.titleΗ χρήση των κοινωνικών μέσων ως μέσο προβολής στο μάρκετινγκ και η προστασία της ιδιωτικότητας και των προσωπικών δεδομένων στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δίκαιο και Πληροφορικήel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Δίκαιο και Πληροφορική (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PechlivanouDafniMsc2023.pdf844.24 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons