Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28642
Συγγραφέας: Μαυροπούλου, Μάρθα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Φαχαντίδης, Νικόλαος
Περίληψη: Η παρούσα έρευνα αποτελεί μια συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση των ζητημάτων κοινωνικής φύσης που απαντώνται στη βιβλιογραφία σε σχέση με τα μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα. Σκοπός της εργασίας ήταν ο εντοπισμός αυτών των κοινωνικών ζητημάτων και η συστηματική μελέτη τους, για μια καλύτερη κατανόηση του θέματος. Για την εκπόνηση της εργασίας, εκτός από τον προσδιορισμό του θέματος ως αρχικού βήματος, απαραίτητος υπήρξε ο καθορισμός των βάσεων δεδομένων και των λέξεων κλειδιών για την αναζήτηση. Τα αποτελέσματα της αναζήτησης οδήγησαν τελικά σε δεκαέξι άρθρα που αποτέλεσαν το δείγμα της συστηματικής ανασκόπησης. Μεθοδολογικά, το πρωτόκολλο PRISMA ήταν αυτό στο οποίο βασίστηκε η παρούσα ανασκόπηση. Τα αποτελέσματα από την ανάλυση των κειμένων φανέρωσαν πέντε κατηγορίες στις οποίες εντάσσονται τα ζητήματα κοινωνικής φύσης που εντοπίστηκαν στα κείμενα. Οι πέντε κατηγορίες των ζητημάτων που εντοπίστηκαν είναι η ανατροφοδότηση, η σχέση εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου, η ομάδα των εκπαιδευόμενων, η κοινωνική υποστήριξη και η αυτορρύθμιση στη μάθηση.
Λέξεις Κλειδιά: MOOCs και αλληλεπίδραση
Social support in MOOCs
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MavropoulouMarthaMsc2023.pdf1.34 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons