Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2023-03-13T07:53:15Z-
dc.date.available2023-03-13T07:53:15Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28635-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΟι ανάγκες της σύγχρονης αγοράς εργασίας έχουν αλλάξει δραματικά σήμερα, για αυτό και είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι έχει δοθεί έμφαση στο ζήτημα της εκπαίδευσης ενηλίκων, καθώς πρόκειται για μια διαδικασία με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες. Κρατικοί φορείς έχουν αναλάβει το σημαντικό έργο της εκπαίδευσης ενηλίκων, ενώ το έργο των εκπαιδευτών ενηλίκων κρίνεται ως ιδιαιτέρως σημαντικό στο πλαίσιο της διά βίου μάθησης. Σαφώς, όμως, και οι εκπαιδευτές ενηλίκων σπουδαστών έχουν και οι ίδιοι κάποιες επιμορφωτικές ανάγκες. Στην παρούσα εργασία διερευνάται το ζήτημα των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτών ενηλίκων των ΙΕΚ του ΟΑΕΔ της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, μέσα από μια έρευνα η οποία βασίζεται στις προσωπικές απόψεις των εκπαιδευτών. Για τη διεξαγωγή της παρούσας έρευνας αξιοποιήθηκε η μέθοδος της ποιοτικής ανάλυσης με θεματικό χαρακτήρα σε συνδυασμό με τη βιβλιογραφική ανασκόπηση. Το ερευνητικό εργαλείο που αξιοποιήθηκε ήταν η ημιδομημένη συνέντευξη. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι οι εκπαιδευτές ενηλίκων κρίνουν ως ένα σημαντικό παράγοντα την εμπειρία τους, η οποία μπορεί να συμβάλει στην αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας ενηλίκων, ενώ σε σχέση με τις επιμορφωτικές τους ανάγκες, εστιάζουν στις ελλείψεις τους στην τεχνολογία. Ακόμη, αναφέρουν πως είναι πολύ σημαντικός παράγοντας η συνεχής επιμόρφωση του εκπαιδευτή σε πρακτικές διδασκαλίας και στο γνωστικό πεδίο του εκάστοτε αντικειμένου της οποιασδήποτε ειδικότητας, καθώς γνώση, εμπειρία, κοινωνικό προφίλ, επικοινωνιακές δεξιότητες και συνεχής κατάρτιση και επιμόρφωση μπορούν να διαμορφώσουν τις ιδανικές συνθήκες για την διδασκαλία των ενηλίκων. Ως προς τις πρακτικές διδασκαλίας, έμφαση δόθηκε στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη και σε σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας έναντι της παραδοσιακής δασκαλοκεντρικής διδασκαλίας.el
dc.format.extent211el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en
dc.subjectΙΕΚel
dc.subjectΕκπαιδευτέςel
dc.subjectΕνήλικες Εκπαιδευόμενοιel
dc.subjectΕπιμόρφωσηel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.titleΔιερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτών ενηλίκων των Ι.Ε.Κ. ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης: μια εμπειρική έρευνα βασισμένη στις απόψεις των ιδίων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulouAnastasiaMsc2023.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons