Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28398
Συγγραφέας: Σουλίδου, Αντωνία
Τίτλος: Τα κίνητρα που επιδρούν στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για δραστηριότητες σχετικές με επώνυμα προϊόντα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Το αντικείμενο της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη των διαφορετικών κινήτρων χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πως αυτά επιδρούν στην χρήση αυτών από τους καταναλωτές. Με τη βοήθεια της θεωρία της χρήσης και ευχαρίστησης (use and gratification), θα προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε πως τα κίνητρα οδηγούν τους καταναλωτές στη διενέργεια διαδικτυακών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τις εταιρίες (brands). Μέσω της έρευνας που θα διεξαχθεί, θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στο ερώτημα, πως επιδρούν τα διαφορετικά κίνητρα για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην διαδικτυακή καταναλωτική δραστηριότητα που σχετίζεται με τις εταιρίες. Συγκεκριμένα με την κατανάλωση, την συνεισφορά και τη δημιουργία περιεχομένου που σχετίζεται με τις εταιρίες (COBRAs).
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SoulidouAntoniaMsc2022.pdf2.12 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons