Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΣουλίδου, Αντωνίαel
dc.date.accessioned2023-02-06T08:40:27Z-
dc.date.available2023-02-06T08:40:27Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28398-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη των διαφορετικών κινήτρων χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πως αυτά επιδρούν στην χρήση αυτών από τους καταναλωτές. Με τη βοήθεια της θεωρία της χρήσης και ευχαρίστησης (use and gratification), θα προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε πως τα κίνητρα οδηγούν τους καταναλωτές στη διενέργεια διαδικτυακών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τις εταιρίες (brands). Μέσω της έρευνας που θα διεξαχθεί, θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στο ερώτημα, πως επιδρούν τα διαφορετικά κίνητρα για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην διαδικτυακή καταναλωτική δραστηριότητα που σχετίζεται με τις εταιρίες. Συγκεκριμένα με την κατανάλωση, την συνεισφορά και τη δημιουργία περιεχομένου που σχετίζεται με τις εταιρίες (COBRAs).el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΤα κίνητρα που επιδρούν στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για δραστηριότητες σχετικές με επώνυμα προϊόνταel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SoulidouAntoniaMsc2022.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons