Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28136
Συγγραφέας: Μυρτοκόκη, Μαργαρίτα
Τίτλος: Συγκριτική μελέτη του εκπαιδευτικού και νομοθετικού πλαισίου παροχής υπηρεσιών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης σε μαθητές Α/βάθμιας και Β/βάθμιας με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Περίληψη: Στην παρούσα συστηματική ανασκόπηση πραγματοποιείται σύγκριση τόσο του εκπαιδευτικού όσο και του νομοθετικού πλαισίου παροχής υπηρεσιών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης σε μαθητές Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία, έτσι ώστε να αξιολογηθούν από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και άλλους ενδιαφερόμενους τα δυνατά και αδύνατα σημεία του εκάστοτε πλαισίου στις χώρες ενδιαφέροντος της μελέτης. Η επιλογή των υπό εξέταση χωρών δεν έγινε τυχαία. Οι περιπτώσεις της Ελλάδας, Ιταλίας και Ισπανίας επιλέχθηκαν αρχικά για την γεωγραφική τους θέση (περιοχή Μεσογείου) για να διασφαλιστεί η πολιτισμική, κοινωνική και ιστορική ομοιογένεια της σύγκρισης. Η μελέτη των νομοθετικών και εκπαιδευτικών πλαισίων υπέδειξε τόσο σημαντικές ομοιότητες όσο και διαφορές. Η υιοθέτηση πλαισίων που προβλέπουν με το καλύτερο δυνατό τρόπο την Συμπερίληψη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί ένα πολυδιάστατο ζήτημα που αξίζει ιδιαίτερης προσοχής.
Λέξεις Κλειδιά: Συγκριτική μελέτη
Ειδική Αγωγή
Ελλάδα
Ιταλία
Ισπανία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MyrtokokiMargaritaMsc2022.pdf1.1 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons