Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28136
Author: Μυρτοκόκη, Μαργαρίτα
Title: Συγκριτική μελέτη του εκπαιδευτικού και νομοθετικού πλαισίου παροχής υπηρεσιών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης σε μαθητές Α/βάθμιας και Β/βάθμιας με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Supervisor: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Abstract: Στην παρούσα συστηματική ανασκόπηση πραγματοποιείται σύγκριση τόσο του εκπαιδευτικού όσο και του νομοθετικού πλαισίου παροχής υπηρεσιών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης σε μαθητές Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία, έτσι ώστε να αξιολογηθούν από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και άλλους ενδιαφερόμενους τα δυνατά και αδύνατα σημεία του εκάστοτε πλαισίου στις χώρες ενδιαφέροντος της μελέτης. Η επιλογή των υπό εξέταση χωρών δεν έγινε τυχαία. Οι περιπτώσεις της Ελλάδας, Ιταλίας και Ισπανίας επιλέχθηκαν αρχικά για την γεωγραφική τους θέση (περιοχή Μεσογείου) για να διασφαλιστεί η πολιτισμική, κοινωνική και ιστορική ομοιογένεια της σύγκρισης. Η μελέτη των νομοθετικών και εκπαιδευτικών πλαισίων υπέδειξε τόσο σημαντικές ομοιότητες όσο και διαφορές. Η υιοθέτηση πλαισίων που προβλέπουν με το καλύτερο δυνατό τρόπο την Συμπερίληψη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί ένα πολυδιάστατο ζήτημα που αξίζει ιδιαίτερης προσοχής.
Keywords: Συγκριτική μελέτη
Ειδική Αγωγή
Ελλάδα
Ιταλία
Ισπανία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MyrtokokiMargaritaMsc2022.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons