Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28126
Συγγραφέας: Ντζιαχρήστου, Αρετή
Τίτλος: Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας για τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εφαρμογών: ανάπτυξη και στάθμιση των εργαλείων
Αλλοι τίτλοι: Perceptions about educational apps use- Teachers και teachers' readiness to implement ICT
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Βαϊοπούλου, Γιούκη
Περίληψη: Η τεχνολογία κινητών συσκευών (tablet, κινητά, iPods) έχει γίνει δημοφιλείς παγκοσμίως με ένα ευρύ φάσμα χρηστών, συμπεριλαμβανομένων και όλων των μαθητών από πολύ μικρή ηλικία. Αν και ο αντίκτυπος της κινητής τεχνολογίας έχει μελετηθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια, είναι λιγότερα γνωστά για τις πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τον αντίκτυπο της κινητής τεχνολογίας στη μάθηση μέσω εκπαιδευτικών ψηφιακών εφαρμογών. Αυτή η μελέτη θα διερευνήσει αυτό το σύγχρονο ζήτημα σκιαγραφώντας και επικυρώνοντας δύο νέα εργαλεία για τη μέτρηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εφαρμογών με κινητές συσκευές και τη διερεύνηση των ψυχομετρικών ιδιοτήτων τους. Το ερωτηματολόγιο δόθηκε σε 761 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδας. Από τις αναλύσεις προέκυψαν δύο έγκυρα εργαλεία. Το πρώτο μας εργαλείο PEAU-t αποτελείται σύμφωνα με τις αναλύσεις μας από 4 διαστάσεις των βασικών πεποιθήσεων των εκπαιδευτικών: μαθησιακή αξία, ανάπτυξη δεξιοτήτων, ευχαρίστηση-απόλαυση, ανησυχίες –προβλήματα. Το δεύτερο εργαλείο TRI-ICT προσδιόρισε άλλες 2 διαστάσεις: Ρίσκο και Αυτοπεποίθηση. Και οι έξι διαστάσεις είχαν ισχυρές σχέσεις μεταξύ τους αλλά συσχετίστηκαν και με τις ανεξάρτητες μεταβλητές της έρευνας όπως φύλο, ηλικία, έτη προϋπηρεσίας, κλάδος, επίπεδο εκπαίδευσης κτλ. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται και γίνεται συζήτηση για τη συνεισφορά της έρευνας στη προαγωγή της επιστήμης.
Λέξεις Κλειδιά: Ψηφιακές εκπαιδευτικές εφαρμογές
Πεποιθήσεις
Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας
mlearning
PEAU-t
TRI-ICT
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
NtziachristouAretiMsc2022.pdf1.88 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons