Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΞυνόγαλος, Στυλιανόςel
dc.contributor.advisorΚουστριάβα, Ελένηel
dc.contributor.authorΒλάχου, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2022-10-31T08:14:23Z-
dc.date.available2022-10-31T08:14:23Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27825-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΤα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν την πρόκληση της παροχής αποτελεσματικής εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά και τους νέους. Η εκπαίδευση επιτρέπει στους ανθρώπους να ζουν με αξιοπρέπεια, να αναπτύσσουν πλήρως τις ικανότητές τους, να συμμετέχουν και να βελτιώνουν την ποιότητα ζωής τους. Στις φτωχότερες οικονομικά χώρες, σημαντικός αριθμός παιδιών δεν πηγαίνει σχολείο (Avramidis, 2013). Από την άλλη πλευρά, στις πλουσιότερες χώρες πολλοί νέοι εγκαταλείπουν το σχολείο επειδή δεν διαθέτουν τις απαιτούμενες δεξιότητες, άλλοι τοποθετούνται σε ειδικές δομές, που υποστηρίζονται από το σύστημα πρόνοιας και όχι από τον δάσκαλο, με αποτέλεσμα να στερούνται των γενικών εκπαιδευτικών εμπειριών και κάποιοι επιλέγουν να εγκαταλείψουν τα μαθήματά τους, καθώς αισθάνονται ότι δεν είναι σημαντικά για τη ζωή τους. Ο όρος «συνεκπαίδευση» αναφέρεται στην εκπαίδευση όλων των παιδιών μαζί, στο ίδιο σχολικό περιβάλλον, ανεξαρτήτως φυλής, φύλου, θρησκείας ή σωματικής και ψυχικής κατάστασης και είναι συχνότερος στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Η εκπαίδευση δεν αφορά μόνο την πρόσβαση στα σχολεία για όσους έχουν ήδη πρόσβαση σε αυτά. Περιλαμβάνει τη συμμετοχή όλων και τον εντοπισμό των εμποδίων που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στις προσπάθειές τους να αποκτήσουν πρόσβαση σε ποιοτικές ευκαιρίες εκπαίδευσης, καθώς και την άρση αυτών των φραγμών και εμποδίων που οδηγούν στον αποκλεισμό. Τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με αναπηρία προκύπτουν από τους υπάρχοντες τρόπους σκέψης στη σχολική κοινότητα. Κατά συνέπεια, οι στρατηγικές για την ανάπτυξη συνεκτικών πρακτικών πρέπει να περιλαμβάνουν αλλαγές στον τρόπο σκέψης, τις στάσεις και τις αντιλήψεις τους. (Τζουριάδου Μ. , 2000).el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕιδικές ανάγκεςel
dc.subjectΠαιδιάel
dc.subjectΣυνεκπαίδευσηel
dc.subjectΑλλαγέςel
dc.subjectΑγωγήel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΣυμμετοχήel
dc.subjectΣχολείοel
dc.subjectΈρευναel
dc.subjectΕκπαιδευτικά συστήματαel
dc.subjectΠεριβάλλονel
dc.subjectΠρόσβασηel
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectΔευτεροβάθμιαel
dc.subjectΚοινότηταel
dc.subjectΕλλάδαel
dc.titleΟι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές ανάγκεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VlachouAlexandraMsc2022.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.