Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27695
Συγγραφέας: Κουκουλέτσος, Κωνσταντίνος
Τίτλος: Ο μετασχηματισμός της εκπαίδευσης λόγω COVID19: ετοιμότητα, στρατηγικές και εμπόδια στην εφαρμογή της διδασκαλίας από απόσταση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Αλλοι τίτλοι: The transformation of education due to COVID 19: readiness, strategies and obstacles in the application of distance learning in secondary education
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία
Επόπτης Καθηγητής: Σταμπουλής, Μιλτιάδης
Περίληψη: Ο Covid-19 επηρέασε όχι μόνο την υγεία και την οικονομία σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και τον τρόπο διδασκαλίας, τον τρόπο μάθησης αλλά και τον τρόπο επικοινωνίας των μαθητών με τους δασκάλους τους. Επηρέασε τους τρόπους με τους οποίους γίνεται το μάθημα σε όλα τα επίπεδα και ανέτρεψε πάγιες τακτικές παράδοσης ελέγχου και αξιολόγησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η πραγματική πρόκληση ήταν η γρήγορη μετάβαση από την δια ζώσης διδασκαλία σε αυτήν από απόσταση με την σύγχρονη αλλά και την ασύγχρονη μορφή της. Η αλλαγή δεν υιοθετήθηκε εύκολα ούτε από τους μαθητές αλλά ούτε από τους εκπαιδευτικούς ενώ παρατηρήθηκαν και φαινόμενα αποκοπής μαθητών από διδασκαλία από απόσταση λόγω μη πρόσβασης σε αξιόπιστη σύνδεση αλλά και λόγω μη επαρκούς τεχνολογικού εξοπλισμού. Έπρεπε όμως να γίνει αφενός λόγω της αβεβαιότητας του χρόνου επιστροφής στην κανονικότητα αλλά και της μη δυνατότητας διακοπής της μάθησης σε ειδικότητες νευραλγικές για την ομαλή λειτουργία της κοινωνίας πχ υγειονομικοί – νοσοκόμοι αλλά και άλλοι επαγγελματίες του κλάδου υγείας συνολικά. Η παρούσα έρευνα είναι μια απάντηση στις δραματικές αλλαγές παγκόσμιες αλλά και εθνικές του εκπαιδευτικού τοπίου στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και πως αυτές επηρέασαν τις στάσεις, ικανότητες και δεξιότητες των εκπαιδευτικών οι οποίες μετασχηματίστηκαν ώστε να ανταπεξέλθουν στο συγκεκριμένο περιβάλλον μάθησης.
Λέξεις Κλειδιά: Ετοιμότητα
Μετασχηματισμός
Εμπόδια
Στρατηγικές
Μετάπτωση
Σύγχρονη
Ασύγχρονη
Covid19
Διδασκαλία
Απόσταση
Τηλεκπαίδευση
ΤΠΕ
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KoukouletsosKonstantinosMsc2022.pdfΟ μετασχηματισμός της εκπαίδευσης λόγω Covid19: Ετοιμότητα, στρατηγικές και εμπόδια στην εφαρμογή της διδασκαλίας από απόσταση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.1.67 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons