Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27271
Συγγραφέας: Χατζηγεωργίου, Έλλη
Τίτλος: Ρομποτική και τεχνολογίες πληροφοριών στην εκπαίδευση: διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών στη χρήση κοινωνικών ρομπότ στη σχολική αίθουσα.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Σταμοβλάσης, Δημήτριος
Περίληψη: Σήμερα, η χρήση ρομποτικής και καινοτόμων τεχνολογιών ως διδακτικών εργαλείων κατέχει εξέχουσα θέση στις εκπαιδευτικές διαδικασίες. Με την παρούσα εργασία, μελετάται η απήχηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, διερευνώνται οι απόψεις των εν ενεργεία εκπαιδευτικών σχετικά με την εκπαιδευτική ρομποτική στο σχολικό πλαίσιο. Εντοπίζονται πιθανά ζητήματα, ανάγκες και προβλήματα, τα οποία προκύπτουν από την εισαγωγή της ρομποτικής και της πληροφορικής στο σχολικό πρόγραμμα. Στην έρευνα συμμετείχαν 200 άτομα. Τα συμπεράσματα, με βάση την ανάλυση των δεδομένων, μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε να προταθούν στρατηγικές και μέθοδοι που στοχεύουν στην ενίσχυση της ένταξης της πληροφορικής και της ρομποτικής στη διδακτική διαδικασία. Έτσι, η μάθηση μέσω ρομποτικής θα γίνει πιο αποτελεσματική.
Λέξεις Κλειδιά: Εκπαιδευτική Ρομποτική
STEM
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ChatzigeorgiouElliMsc2022.pdf782.82 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons