Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27268
Author: Ιωάννου, Χαρίκλεια
Title: Ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά με αυτισμό μέσω της υποστηρικτικής τεχνολογίας. Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής.
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή
Supervisor: Συριοπούλου, Χριστίνα
Abstract: Πρόκειται για μία διπλωματική εργασία που πραγματεύεται την ανάπτυξη των γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά με αυτισμό μέσω της υποστηρικτικής τεχνολογίας και διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής πάνω στο θέμα.
Keywords: Αυτισμός
Υποστηρικτική Τεχνολογία
Γνωστικές κ κοινωνικές δεξιότητες
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IoannouCharikleiaMsc2022.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons