Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27043
Συγγραφέας: Παπαβασιλείου, Φωτεινή
Τίτλος: Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης και Αυτοαξιολόγηση: μελέτη περίπτωσης της Εθνικής Σχολής Δικαστικών Λειτουργών (ΕΣΔι)
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκηση
Επόπτης Καθηγητής: Γκοτζαμάνη, Κατερίνα
Περίληψη: Το ΚΠΑ ως εργαλείο αυτοαξιολόγησης εισάγει τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) μέσω της οποίας μπορούν να εφαρμοστούν βέλτιστες πρακτικές. Είναι το μέσω που μία οντότητα θα μπορέσει να αυξήσει την παραγωγικότητα της σε οικονομικούς όρους αλλά και την αποτελεσματικότητα υιοθετώντας νέα οργανωσιακή κουλτούρα που θα ενισχύσει τη δυναμική ικανότητα του ανθρώπινου δυναμικού. Στην βιβλιογραφική ανασκόπηση της παρούσας εργασίας αναπτύχθηκε η θεωρητική προσέγγιση της ΔΟΠ και η αλληλοσύνδεσή της με τη νέα δημόσια διοίκηση συγκρίνοντας τις δυνατότητες αλλά και τις ικανότητες μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα με ευρωπαϊκές και διεθνείς αναφορές, ειδικά αυτή την περίοδο όπου διανύουμε την παγκόσμια υγειονομική κρίση. Παράλληλα, η αρθρογραφία αντλήθηκε μέσω διαδικτύου από έγκυρα και αξιόπιστα επιστημονικά περιοδικά, στην οποία έχουν διατυπωθεί και αναλυθεί οι θετικές επιδράσεις του ΚΠΑ για την ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των πολιτών – «πελατών» σε δημόσιους οργανισμούς για την εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών (best practices). Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να καταγράψει και να διερευνήσει την υφιστάμενη κατάσταση που αφορά τους ανθρώπινους πόρους του οργανισμού καθώς και την ικανοποίηση των ληπτών υπηρεσιών από το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον του χρησιμοποιώντας επιλεγμένα κριτήρια του ΚΠΑ. Κατά αυτόν τον τρόπο εντοπίζεται το μέγεθος της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας του καθώς και οι αδυναμίες του ώστε να αντιμετωπιστούν με προτάσεις βελτίωσης. Η έρευνα βασίστηκε σε ποσοτική ανάλυση δεδομένων και συγκριτική αξιολόγηση απαντήσεων από το ανθρώπινο δυναμικό του οργανισμού. Παράλληλα μετρήθηκε η αντίληψη από τους λήπτες υπηρεσιών – «πελάτες και η απόδοση του οργανισμού» και διεξήχθη συγκριτική ανάλυση με την αντίληψη των εργαζομένων ως πελάτες από το εσωτερικό περιβάλλον του οργανισμού. Λέξεις κλειδιά: Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης (ΚΠΑ), Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) εργασιακή ικανοποίηση , λήπτες υπηρεσιών – πολίτες – «πελάτες».
Λέξεις Κλειδιά: Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης (ΚΠΑ)
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Εργασιακή ικανοποίηση
Λήπτες υπηρεσιών–πολίτες–«πελάτες»
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapavasileiouFoteiniMsc2021.pdf2.66 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons