Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27043
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκοτζαμάνη, Κατερίναel
dc.contributor.authorΠαπαβασιλείου, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2022-05-24T07:52:21Z-
dc.date.available2022-05-24T07:52:21Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27043-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΤο ΚΠΑ ως εργαλείο αυτοαξιολόγησης εισάγει τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) μέσω της οποίας μπορούν να εφαρμοστούν βέλτιστες πρακτικές. Είναι το μέσω που μία οντότητα θα μπορέσει να αυξήσει την παραγωγικότητα της σε οικονομικούς όρους αλλά και την αποτελεσματικότητα υιοθετώντας νέα οργανωσιακή κουλτούρα που θα ενισχύσει τη δυναμική ικανότητα του ανθρώπινου δυναμικού. Στην βιβλιογραφική ανασκόπηση της παρούσας εργασίας αναπτύχθηκε η θεωρητική προσέγγιση της ΔΟΠ και η αλληλοσύνδεσή της με τη νέα δημόσια διοίκηση συγκρίνοντας τις δυνατότητες αλλά και τις ικανότητες μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα με ευρωπαϊκές και διεθνείς αναφορές, ειδικά αυτή την περίοδο όπου διανύουμε την παγκόσμια υγειονομική κρίση. Παράλληλα, η αρθρογραφία αντλήθηκε μέσω διαδικτύου από έγκυρα και αξιόπιστα επιστημονικά περιοδικά, στην οποία έχουν διατυπωθεί και αναλυθεί οι θετικές επιδράσεις του ΚΠΑ για την ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των πολιτών – «πελατών» σε δημόσιους οργανισμούς για την εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών (best practices). Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να καταγράψει και να διερευνήσει την υφιστάμενη κατάσταση που αφορά τους ανθρώπινους πόρους του οργανισμού καθώς και την ικανοποίηση των ληπτών υπηρεσιών από το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον του χρησιμοποιώντας επιλεγμένα κριτήρια του ΚΠΑ. Κατά αυτόν τον τρόπο εντοπίζεται το μέγεθος της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας του καθώς και οι αδυναμίες του ώστε να αντιμετωπιστούν με προτάσεις βελτίωσης. Η έρευνα βασίστηκε σε ποσοτική ανάλυση δεδομένων και συγκριτική αξιολόγηση απαντήσεων από το ανθρώπινο δυναμικό του οργανισμού. Παράλληλα μετρήθηκε η αντίληψη από τους λήπτες υπηρεσιών – «πελάτες και η απόδοση του οργανισμού» και διεξήχθη συγκριτική ανάλυση με την αντίληψη των εργαζομένων ως πελάτες από το εσωτερικό περιβάλλον του οργανισμού. Λέξεις κλειδιά: Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης (ΚΠΑ), Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) εργασιακή ικανοποίηση , λήπτες υπηρεσιών – πολίτες – «πελάτες».el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/en
dc.subjectΚοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης (ΚΠΑ)el
dc.subjectΔιοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)el
dc.subjectΕργασιακή ικανοποίησηel
dc.subjectΛήπτες υπηρεσιών–πολίτες–«πελάτες»el
dc.titleΚοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης και Αυτοαξιολόγηση: μελέτη περίπτωσης της Εθνικής Σχολής Δικαστικών Λειτουργών (ΕΣΔι)el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκησηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapavasileiouFoteiniMsc2021.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons