Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26969
Συγγραφέας: Σεκερτζή, Αικατερίνη
Τίτλος: Καλές πρακτικές για την βελτίωση των λειτουργιών στις υπηρεσίες υγείας των δημόσιων νοσοκομείων στην Ελλάδα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γεώργιος
Περίληψη: Τα δημόσια νοσοκομεία σε εθνικό επίπεδο ανταγωνίζονται, εν μέρει, να προωθήσουν την ιδέα της φροντίδας με επίκεντρο τον ασθενή, μια έννοια που περιλαμβάνει τα πάντα, από ασφαλέστερη και έγκαιρη φροντίδα έως ικανοποίηση ασθενών με το επίπεδο προσοχής και ανέσεων. Στην παρούσα εργασία περιγράφουμε μια διεπιστημονική προσέγγιση που στοχεύει στην ανάπτυξη ενός πλαισίου για τον ορισμό των βέλτιστων πρακτικών στην υγειονομική περίθαλψη. Γίνεται αναφορά στην Αξιολόγηση Τεχνολογίας Υγείας (HTA), στην Ιατρική βάσει αποδεικτικών στοιχείων (EBM) και στις Οδηγίες Κλινικής Πρακτικής (CPG), καθεμία από τις οποίες είναι προσεγγίσεις που βασίζονται όλο και περισσότερο σε συστηματικές αναθεωρήσεις των καλύτερων διαθέσιμων στοιχείων. Εκτενής προσέγγιση γίνεται και στη διαδικασία παροχής και την τεκμηρίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, που σχετίζεται με την οργάνωση και τον συντονισμό τους αλλά και με το σύνολο των αλληλεπιδράσεων μεταξύ των επαγγελματιών υγείας και των χρηστών/αποδεκτών των υπηρεσιών. Η ποιότητα της διαδικασίας παροχής υπηρεσιών εξαρτάται κατά πολύ από την τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων, την ορθή διαχείριση αλλά και την εποικοδομητική επικοινωνία μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών (χρήστες/αποδέκτες των υπηρεσιών, επαγγελματίες υγείας, κοινωνικά δίκτυα, συνεργαζόμενοι φορείς παροχής υπηρεσιών). Ο σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιαστούν όλες εκείνες οι «καλές πρακτικές» που οδηγούν στην βελτίωση της ποιότητας φροντίδας. Η έννοια της ποιότητας σε όλες τις υπηρεσίες είναι πολυσήμαντη, πόσο μάλλον στις υπηρεσίες υγείας, καθώς η πληθώρα των παρεχόμενων υπηρεσιών απαιτεί συντονισμό και σωστή οργάνωση, ενώ οι απαιτήσεις ειδικά από τη πλευρά των ασθενών είναι συνεχώς αυξανόμενες. Η βελτίωση της ποιότητας στους υγειονομικούς τομείς, φαίνεται μέσα από την ικανοποίηση του ασθενούς. Η βελτίωση αυτή επιτυγχάνεται μέσω της εφαρμογής διεργασιών και διασφάλισης καθώς και μέτρησης της ποιότητας που εντάσσονται μέσα στα συστήματα ποιότητας.
Λέξεις Κλειδιά: Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Μάνατζμεντ
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SekertziAikateriniMsc2021.pdf1.64 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.