Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΣεκερτζή, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2022-05-16T06:53:00Z-
dc.date.available2022-05-16T06:53:00Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26969-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΤα δημόσια νοσοκομεία σε εθνικό επίπεδο ανταγωνίζονται, εν μέρει, να προωθήσουν την ιδέα της φροντίδας με επίκεντρο τον ασθενή, μια έννοια που περιλαμβάνει τα πάντα, από ασφαλέστερη και έγκαιρη φροντίδα έως ικανοποίηση ασθενών με το επίπεδο προσοχής και ανέσεων. Στην παρούσα εργασία περιγράφουμε μια διεπιστημονική προσέγγιση που στοχεύει στην ανάπτυξη ενός πλαισίου για τον ορισμό των βέλτιστων πρακτικών στην υγειονομική περίθαλψη. Γίνεται αναφορά στην Αξιολόγηση Τεχνολογίας Υγείας (HTA), στην Ιατρική βάσει αποδεικτικών στοιχείων (EBM) και στις Οδηγίες Κλινικής Πρακτικής (CPG), καθεμία από τις οποίες είναι προσεγγίσεις που βασίζονται όλο και περισσότερο σε συστηματικές αναθεωρήσεις των καλύτερων διαθέσιμων στοιχείων. Εκτενής προσέγγιση γίνεται και στη διαδικασία παροχής και την τεκμηρίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, που σχετίζεται με την οργάνωση και τον συντονισμό τους αλλά και με το σύνολο των αλληλεπιδράσεων μεταξύ των επαγγελματιών υγείας και των χρηστών/αποδεκτών των υπηρεσιών. Η ποιότητα της διαδικασίας παροχής υπηρεσιών εξαρτάται κατά πολύ από την τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων, την ορθή διαχείριση αλλά και την εποικοδομητική επικοινωνία μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών (χρήστες/αποδέκτες των υπηρεσιών, επαγγελματίες υγείας, κοινωνικά δίκτυα, συνεργαζόμενοι φορείς παροχής υπηρεσιών). Ο σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιαστούν όλες εκείνες οι «καλές πρακτικές» που οδηγούν στην βελτίωση της ποιότητας φροντίδας. Η έννοια της ποιότητας σε όλες τις υπηρεσίες είναι πολυσήμαντη, πόσο μάλλον στις υπηρεσίες υγείας, καθώς η πληθώρα των παρεχόμενων υπηρεσιών απαιτεί συντονισμό και σωστή οργάνωση, ενώ οι απαιτήσεις ειδικά από τη πλευρά των ασθενών είναι συνεχώς αυξανόμενες. Η βελτίωση της ποιότητας στους υγειονομικούς τομείς, φαίνεται μέσα από την ικανοποίηση του ασθενούς. Η βελτίωση αυτή επιτυγχάνεται μέσω της εφαρμογής διεργασιών και διασφάλισης καθώς και μέτρησης της ποιότητας που εντάσσονται μέσα στα συστήματα ποιότητας.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoele
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιοίκηση Υπηρεσιών Υγείαςel
dc.subjectΜάνατζμεντel
dc.titleΚαλές πρακτικές για την βελτίωση των λειτουργιών στις υπηρεσίες υγείας των δημόσιων νοσοκομείων στην Ελλάδαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SekertziAikateriniMsc2021.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.