Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26967
Συγγραφέας: Μελίστα, Κωνσταντίνα
Τίτλος: Η αξιολόγηση της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των χρηστών των υπηρεσιών υγείας και η διαμόρφωση στάσεων των χρηστών σχετικά με το ελληνικό Εθνικό Σύστημα Υγείας
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να καταγράψει την ικανοποίηση ή όχι του πληθυσμού απέναντι στον σύστημα υγείας της χώρας μας. Θα ξεκινήσουμε με μια θεωρητική παρουσίαση με τα χαρακτηριστικά που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση της άποψης των ασθενών, δηλαδή ικανοποίηση ή δυσαρέσκεια, και στην πορεία θα ακολουθήσει ένας σχολιασμός. Έπειτα θα παρουσιάσουμε δύο έρευνες που καταφέραμε να εντοπίσουμε σχετικά με το θέμα της εργασίας μας. ωστόσο, πέρα από αυτές τις ήδη υπάρχουσες έρευνες επιθυμούμε να διαπιστώσουμε οι ίδιοι την κατάσταση που επικρατεί και να αξιοποιήσουμε τα στοιχεία που θα προκύψουν. Για τον λόγο αυτό και για να έχουμε στοιχεία από προσωπικές εμπειρίες προχωρήσαμε στην διεξαγωγή ενός εκτενούς ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο, πάνω στο οποίο βασίστηκε η έρευνα μας, αποτελείται συνολικά από 34 ερωτήσεις χωρισμένες σε 4 μέρη, σχετικά με τις νοσηλευτικές υπηρεσίες, σχετικά με τις εγκαταστάσεις και τις υποδομές, σχετικά με τις ιατρικές υπηρεσίες και, τέλος, σχετικά με τις διοικητικές υπηρεσίες, των οποίων οι απαντήσεις διατυπώθηκαν σε κλίμακα Likert. Το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε από 154 άτομα διάφορων ηλικιακών ομάδων και από τα δύο φύλλα, φυσικά απαντήθηκε ανώνυμα με σκοπό οι απαντήσεις να είναι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικές. Ο αριθμός των ερωτηθέντων είναι ικανοποιητικός έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να καταλήξουμε σε έγκυρα συμπεράσματα. Συνεπώς, στο τέλος θα παρουσιάσουμε το ερωτηματολόγιο και έπειτα θα αναλύσουμε ή/σχολιάσουμε τα αποτελέσματα που θα προκύψουν.
Λέξεις Κλειδιά: Υγεία
Ικανοποίηση
Δυσαρέσκεια
Ιατροί
Νοσηλευτές
Ασθενείς
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MelistaKonstantinaMsc2021.pdf901.49 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons