Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΜελίστα, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2022-05-16T06:49:24Z-
dc.date.available2022-05-16T06:49:24Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26967-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΣκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να καταγράψει την ικανοποίηση ή όχι του πληθυσμού απέναντι στον σύστημα υγείας της χώρας μας. Θα ξεκινήσουμε με μια θεωρητική παρουσίαση με τα χαρακτηριστικά που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση της άποψης των ασθενών, δηλαδή ικανοποίηση ή δυσαρέσκεια, και στην πορεία θα ακολουθήσει ένας σχολιασμός. Έπειτα θα παρουσιάσουμε δύο έρευνες που καταφέραμε να εντοπίσουμε σχετικά με το θέμα της εργασίας μας. ωστόσο, πέρα από αυτές τις ήδη υπάρχουσες έρευνες επιθυμούμε να διαπιστώσουμε οι ίδιοι την κατάσταση που επικρατεί και να αξιοποιήσουμε τα στοιχεία που θα προκύψουν. Για τον λόγο αυτό και για να έχουμε στοιχεία από προσωπικές εμπειρίες προχωρήσαμε στην διεξαγωγή ενός εκτενούς ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο, πάνω στο οποίο βασίστηκε η έρευνα μας, αποτελείται συνολικά από 34 ερωτήσεις χωρισμένες σε 4 μέρη, σχετικά με τις νοσηλευτικές υπηρεσίες, σχετικά με τις εγκαταστάσεις και τις υποδομές, σχετικά με τις ιατρικές υπηρεσίες και, τέλος, σχετικά με τις διοικητικές υπηρεσίες, των οποίων οι απαντήσεις διατυπώθηκαν σε κλίμακα Likert. Το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε από 154 άτομα διάφορων ηλικιακών ομάδων και από τα δύο φύλλα, φυσικά απαντήθηκε ανώνυμα με σκοπό οι απαντήσεις να είναι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικές. Ο αριθμός των ερωτηθέντων είναι ικανοποιητικός έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να καταλήξουμε σε έγκυρα συμπεράσματα. Συνεπώς, στο τέλος θα παρουσιάσουμε το ερωτηματολόγιο και έπειτα θα αναλύσουμε ή/σχολιάσουμε τα αποτελέσματα που θα προκύψουν.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΥγείαel
dc.subjectΙκανοποίησηel
dc.subjectΔυσαρέσκειαel
dc.subjectΙατροίel
dc.subjectΝοσηλευτέςel
dc.subjectΑσθενείςel
dc.titleΗ αξιολόγηση της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των χρηστών των υπηρεσιών υγείας και η διαμόρφωση στάσεων των χρηστών σχετικά με το ελληνικό Εθνικό Σύστημα Υγείαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MelistaKonstantinaMsc2021.pdf901.49 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons