Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26771
Συγγραφέας: Κοκκίνου, Σοφία
Τίτλος: Απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για τη συμπερίληψη παιδιών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος
Περίληψη: Η τάση της συμπερίληψης των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μαζί με τους υπόλοιπους μαθητές στο γενικό σχολείο, υποστηρίζεται σε διεθνές και εθνικό επίπεδο. Ωστόσο, ένα βασικό ερευνητικό ερώτημα εστιάζεται στις απόψεις των εκπαιδευτικών για την εκπαιδευτική συμπερίληψη, καθώς φαίνεται ότι η επιτυχημένη συμπερίληψη είναι δυνατή όταν οι εκπαιδευτικοί έχουν θετική στάση απέναντι στους μαθητές με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις ογδόντα εκπαιδευτικών, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής, ως προς την προοπτική της συμπερίληψης και τους ίδιους τους μαθητές με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Βασική υπόθεση της έρευνας είναι ότι οι εκπαιδευτικοί είναι αρνητικοί ως προς την ιδέα της συμπερίληψης, καθώς στην Ελλάδα ο συγκεκριμένος θεσμός δεν έχει εξελιχθεί ιδιαίτερα. Ωστόσο, αναμένεται εκπαιδευτικοί με εμπειρία στη διδασκαλία μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή με κατάρτιση πάνω στην ειδική αγωγή να είναι πιο θετικοί απέναντι στο θεσμό της συμπερίληψης.
Λέξεις Κλειδιά: Συμπερίληψη
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KokkinouSofiaMsc2022.pdf1.48 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.