Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26593
Συγγραφέας: Μπίσμπα, Αικατερίνη
Τίτλος: Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης (ΚΠΑ) ως εργαλείο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην Εκπαίδευση- Η αυτό-αξιολόγηση της σχολικής μονάδας
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία
Επόπτης Καθηγητής: Γκιώση, Στυλιανή
Σταμπουλής, Μιλτιάδης
Νεοφώτιστος, Βασίλειος
Περίληψη: Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκεται να αποσαφηνιστούν τόσο η έννοια της ΔΟΠ ως διοικητικό μοντέλο που στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης, όσο και η αξία του ΚΠΑ ως αυτοαξιολογικού εργαλείου, που ευνοεί τον ορθό τρόπο διοίκησης και εισάγει ένα πλαίσιο ποιότητας, με στόχο πάντα την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, έχει ως σκοπό τη διερεύνηση του βαθμού δυνατότητας υιοθέτησης και χρήσης του ΚΠΑ ως εργαλείου αυτοαξιολόγησης και ως μοντέλου βασισμένου στις αρχές της ΔΟΠ σε δημόσιους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, όπως και τη διερεύνηση ύπαρξης ποιοτικών χαρακτηριστικών κατά την άσκηση της ηγεσίας και διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού στις σχολικές μονάδες, με βάση τις απόψεις και αντιλήψεις των Διευθυντών και των Υποδιευθυντών Δημόσιων Γενικών και Ειδικών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που άπτονται διοικητικά στην Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης. Η έρευνα διεξήχθη κατά τους μήνες Μάρτιο έως Αύγουστο 2021, διάστημα κατά το οποίο ψηφίστηκε ο νέος νόμος 4823/2021 «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» του Υπουργείου Παιδείας, σε συνέχεια των ρυθμίσεων του Ν. 4692/12-06-2020 «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», σύμφωνα με τον οποίο εισάγεται η εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και η εξωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Η μεθοδολογία της έρευνας βασίστηκε στην ποσοτική ανάλυση δεδομένων, τα οποία προέκυψαν από την ηλεκτρονική συμπλήρωση 111 δομημένων ερωτηματολογίων. Η επεξεργασία των ποσοτικών δεδομένων πραγματοποιήθηκε με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS.
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BismpaAikateriniMsc2022.pdf1.89 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons