Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαρσάμης, Παναγιώτηςel
dc.contributor.authorΚιουλέ, Ελένηel
dc.date.accessioned2022-03-14T06:34:10Z-
dc.date.available2022-03-14T06:34:10Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26570-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει ότι ο νομικός γραμματισμός των εκπαιδευτικών συσχετίζεται με την καθημερινή αλληλεπίδραση τους στις σχολικές μονάδες και πως ο νόμος δεν ρυθμίζει απλώς, αλλά και ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις προσδοκίες κάθε εποχής των πολιτών μιας χώρας. Με δεδομένο πως το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι συγκεντρωτικό γίνεται αντιληπτό πως η πολυνομία επηρεάζει αρνητικά την ορθή και άρτια ενημέρωση των εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες. Η εργασία είναι οργανωμένη σε επτά κύριες ενότητες η καθεμία με τις υποενότητες της. Κατόπιν, γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί διεξοδικά η έννοια του νομικού γραμματισμού μεταξύ των εκπαιδευτικών. Λαμβάνοντας υπόψη το νομικό πλαίσιο που απαιτεί το επάγγελμά τους, και ταυτόχρονα προσπαθώντας να συμβάλλει στην κατανόηση του τι σημαίνει για έναν εκπαιδευτικό στην Ελλάδα να είναι νομικά εγγράμματος στην καθημερινή αλληλεπίδρασή του με τους μαθητές του. Η απουσία στην εκπαιδευτική νομοθεσία οποιασδήποτε συστηματικής επιμόρφωσης σχετική με την ανάληψη εργασίας των εκπαιδευτικών, μαζί με την έλλειψη νομικών μαθημάτων επιμόρφωσης κατά την διάρκεια του κύκλου σπουδών στις παιδαγωγικές σχολές της Ελλάδας, καθιστούν τους εκπαιδευτικούς ανέτοιμους και εκτεθειμένους στις καθημερινές προκλήσεις του σχολείου. Τέλος, η εργασία ολοκληρώνεται με έναν προβληματισμό σχετικά με τη σημασία που έχει για τους εκπαιδευτικούς να είναι νομικά εγγράμματοι και να βλέπουν τη διαδικασία να γίνουν νομικά εγγράμματοι ως ενεργή και συνεχώς εξελισσόμενη.el
dc.format.extent122el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΝομικός γραμματισμόςel
dc.subjectΕκπαιδευτική νομοθεσίαel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΤαξινόμηση νομοθεσίαςel
dc.subjectΔιασπορά γνώσεωνel
dc.subjectΣυμβολή νομικού γραμματισμούel
dc.subjectΑντίκτυπος στην εκπαίδευσηel
dc.subjectΝομικά μη εγγράμματοι δάσκαλοιel
dc.subjectΕπιπτώσεις για εκπαιδευτικούςel
dc.titleΟ νομικός γραμματισμός στους εκπαιδευτικούς: εκλαμβανόμενη αναγκαιότητα και βασικές αντιλήψειςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KiouleEleniMsc2022.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons