Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26467
Συγγραφέας: Παπαθανασοπούλου, Μαρία Γεωργία
Τίτλος: Η αποτελεσματικότητα των influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μια σύγκριση μεταξύ αθλητών/τριών, καλλιτεχνών και καθημερινών ανθρώπων.
Αλλοι τίτλοι: The effectiveness of influencers on social media: a comparison between athletes, artists and everyday people.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
Περίληψη: Η εργασία θα μελετήσει την αποτελεσματικότητα που έχει η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω των Influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ποια είναι η κατάλληλη επιλογή influencer για μια εταιρία που επιλέγει αυτόν τον τρόπο προώθησης. Θα συγκρίνουμε 3 ομάδες ανθρώπων, των αθλητών , των καλλιτεχνών και των απλών καθημερινών ανθρώπων που θεωρούνται influencers και θα αναλύσουμε το πόσο αποτελεσματικοί μπορεί να είναι στην προώθηση και τι απήχηση έχει αυτό στους καταναλωτές ανάλογα με την κατηγορία που ανήκουν.
Λέξεις Κλειδιά: Influencers
Influencer marketing
Social media
Digital marketing
KPI's
Effectiveness of influencers
Athletes
Artists
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapathanasopoulouMariaGeorgiaMsc2022.pdf3.68 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons