Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26308
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣυριοπούλου Δελλή, Χριστίναel
dc.contributor.authorΤσουτσουμάνη, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2022-02-10T07:23:18Z-
dc.date.available2022-02-10T07:23:18Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26308-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με τη σύγκριση πραγματολογικών δεξιοτήτων παιδιών με αυτισμό από μονόγλωσσο και δίγλωσσο περιβάλλον. Αρχικά στην εργασία γίνεται αναφορά στις διαφορές στις πραγματολογικές δεξιότητες μεταξύ τυπικά αναπτυσσόμενων παιδιών και παιδιών στο φάσμα του Αυτισμού. Επίσης, γίνεται αναφορά στις διαφορές στις πραγματολογικές δεξιότητες μεταξύ τυπικά αναπτυσσόμενων μονόγλωσσων και δίγλωσσων παιδιών. Το θεωρητικό μέρος ολοκληρώνεται με αναφορά στις διαφορές στην πραγματολογική ανάπτυξη μεταξύ μονόγλωσσων και δίγλωσσων παιδιών στο φάσμα του Αυτισμού σύμφωνα με ευρήματα από την παγκόσμια βιβλιογραφία. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας πραγματοποιείται μια πρωτογενής ποσοτική έρευνα με σκοπό την ποιοτική και ποσοτική μέτρηση και αξιολόγηση των δίγλωσσων παιδιών με αυτισμό ως προς τις πραγματολογικές τους δεξιότητες, σε σχέση με τα μονόγλωσσα παιδιά με αυτισμό. Συνολικά από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι δεν εμφανίζονται στατιστικά σημαντικές διαφορές ως προς τις πραγματολογικές δεξιότητες των παιδιών με ΔΑΦ ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο ανήκουν, μονόγλωσσο ή δίγλωσσο, όπου τα παιδιά από δίγλωσσο περιβάλλον φαίνεται να μη υστερούν σε σύγκριση με το μονόγλωσσο δείγμα.el
dc.format.extent133el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠραγματολογικέςel
dc.subjectΔεξιότητεςel
dc.subjectΔΑΦel
dc.subjectΜονόγλωσσοel
dc.subjectΔίγλωσσοel
dc.subjectΠεριβάλλονel
dc.titleΣύγκριση πραγματολογικών δεξιοτήτων δίγλωσσων και μονόγλωσσων παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματοςel
dc.title.alternativeComparing pragmatic skills of bilingual and monolingual children with autism spectrum disordersen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsoutsoumaniAnastasiaMsc2021.pdf809.37 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons