Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25743
Συγγραφέας: Σπαλιώρας, Κωνσταντίνος
Τίτλος: Εκπαιδευτική ηγεσία και χριστιανική παιδαγωγική. Η εφαρμογή τους στη σχολική διαδικασία και τα προγράμματα σπουδών
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Μακρής, Σπυρίδων
Περίληψη: Ο ηγετικός ρόλος του εκπαιδευτικού είτε ως διευθυντής είτε ως δάσκαλος στην τάξη είναι ιδιαίτερα σημαντικός στο σύνολο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ο εκπαιδευτικός-ηγέτης στη σχέση που οικοδομεί τόσο με τους εκπαιδευτικούς-συναδέλφους του όσο και με τους μαθητές του, αποβλέπει στην αποτελεσματικότητα της αποστολής του σχολείου. Αφετηρία της έρευνάς μας ήταν ο τρόπος εφαρμογής στην εκπαιδευτική διαδικασία και τα προγράμματα σπουδών της εκπαιδευτικής ηγεσίας με τη χριστιανική παιδαγωγική. Στο ερευνητικό μέρος αξιοποιήθηκαν δύο ερευνητικά ερωτήματα για την ανεύρεση αναφορών στην ηγεσία, σε ομόριζά της και σε συγγενείς, με αυτή, έννοιες, καθώς και σε πρόσωπα με ηγετικό χαρακτήρα ή σε αποτελέσματα που απορρέουν από την δράση ή την παρουσία ηγετικών μορφών, στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών και τους Φακέλους του Μαθήματος των Θρησκευτικών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Με τον τρόπο αυτόν, επιτεύχθηκε η ανάδειξη αξονικών εννοιών για ζητήματα ηγεσίας στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών και η αποκωδικοποίηση των μηνυμάτων που εκπέμπουν, για να γίνει κατανοητό και να προωθηθούν αξίες και στάσεις που αφορούν στον ρόλο του ηγέτη-εκπαιδευτικού στο σχολικό περιβάλλον.
Λέξεις Κλειδιά: Χαρισματική-μετασχηματιστική ηγεσία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Spalioras KonstantinosMsc2021.pdf1.16 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons