Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25356
Συγγραφέας: Νταίηλυ Χατζηστέργου, Στέργος Σάϊμον
Τίτλος: Τρόποι ανάδειξης της Ρόδου ως "upper class'' τουριστικού προορισμού
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Στην παρούσα εργασία, επιχειρείται η παρουσίαση ενός εναλλακτικού προσώπου για τον τουρισμό στο νησί της Ρόδου. Μέσα από την διερεύνηση των προοπτικών και των δυνατοτήτων που εμφανίζει το νησί, γίνεται προσπάθεια για την σύνδεσή του με την λεγόμενη "upper class" τουριστική αγορά. Επεξηγείται η σημασία που θα έχει για την Ρόδο η προσέγγιση της συγκεκριμένης αγοράς και τα οφέλη που θα επιφέρει η προσέλκυση ατόμων υψηλού εισοδηματικού επιπέδου. Αναλύονται συγκεκριμένες προτάσεις και στρατηγικές οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν το νησί να πετύχει τον στόχο αυτό. Η μελέτη εξειδικεύεται στη συνέχεια στη βρετανική αγορά που παραδοσιακά αποτελεί αγορά κλειδί για τον ελληνικό τουρισμό. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται μια εισαγωγή σε ότι αφορά τον τουρισμό γενικότερα και παρουσιάζονται συνοπτικά κάποια βασικά στοιχεία για τη Ρόδο. Στη συνέχεια πραγματοποιείται πιο ειδική περιγραφή των παραγόντων που θα επηρεάσουν είτε θετικά είτε αρνητικά την προσπάθεια τοποθέτησης της Ρόδου στην κατηγορία των "upper class" προορισμών. Αυτό γίνεται με παρουσίαση στατιστικών στοιχείων, περιορισμών – προβλημάτων, ανάλυσης δυνάμεων, αδυναμιών, ευκαιριών και απειλών σε σχέση με ορισμένους από τους κύριους ανταγωνιστές του νησιού. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι τομείς μέσα από τους οποίους θα μπορούσε η Ρόδος να αναδειχθεί σε οικονομικά ευκατάστατους τουρίστες και οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε να είναι σε θέση να στηριχθεί στους τομείς αυτούς και να απομακρυνθεί από μια τυποποιημένη τουριστική εικόνα προς ένα πιο ολοκληρωμένο και εμπλουτισμένο τουριστικό προϊόν. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά την Βρετανική αγορά, σκιαγραφεί τις εξελίξεις σε αυτήν και εστιάζει στη σημαντικότητά της για την επιτυχία του τουρισμού στη Ρόδο αλλά και σε πανελλαδικό επίπεδο. Συνεχίζει με την διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας που σκοπό έχει να αποτυπώσει τις εντυπώσεις και τις προτιμήσεις των Βρετανών τουριστών όσον αφορά την ταξιδιωτική τους εμπειρία στη Ρόδο και την εύρεση σχέσεων με τις απόψεις τους για ορισμένες από τις προτάσεις - μεταρρυθμίσεις που αναπτύσσονται στην παρούσα εργασία. iii Τέλος, στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο συνοψίζονται τα βασικά σημεία της εργασίας, καταλήγοντας σε συμπεράσματα με βάση τα όσα έχουν προηγηθεί και με κατεύθυνση την μελλοντική πορεία του τουρισμού στη Ρόδο.
Λέξεις Κλειδιά: Τουρισμός
Ρόδος
Έρευνα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
NtaiilyChatzistergouStergosSaimonMsc2017.pdf1.97 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons