Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25343
Συγγραφέας: Ρουντένκο, Λαρίσα
Τίτλος: Το revenue management και ο ρόλος του στα ξενοδοχειακά καταλύματα στην εποχή του COVID-19
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας αυτής, είναι να ερευνήσουμε τον ρόλο και την σημασία του Revenue Management στο ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και να ορίσουμε την σημαντικότητα του ή μη στην αποτελεσματική ανάπτυξη των εσόδων μιας επιχείρησης, ίσως σε μία από τις πιο κρίσιμες περιόδους που περνά η τουριστική βιομηχανία λόγω της Πανδημίας COVID-19 που έχει πλήξει και θα συνεχίσει να πλήττει όλες τις επιχειρησιακές δραστηριότητες των οικονομικών κλάδων σε παγκόσμιο επίπεδο. Η εκπόνηση της εργασίας , βασίστηκε στην βιβλιογραφική έρευνα αλλά και στην ποσοτική ανάλυση με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Ξεκινώντας από το παρελθόν και καταλήγοντας στην σύγχρονη εποχή, πραγματοποιήθηκε η ανάλυση της έννοιας του τουρισμού και του ρόλου του Revenue Management στα Ελληνικά ξενοδοχειακά καταλύματα. Στην συνέχεια διερευνούμε την σημασία του, σε ποιες αρχές βασίζεται, τι επηρεάζει αυτές τις αρχές και τελικά πόσο σημαντικό ρόλο θα παίξει το Revenue Management στην εποχή της πανδημίας και των νέων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί παγκοσμίως.
Λέξεις Κλειδιά: Ξενοδοχειακή βιομηχανία
Revenue management
COVID-19
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
RountenkoLarisaMsc2021.pdfΡουντένκο Λαρίσα3.24 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons