Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25328
Συγγραφέας: Βαβάλα, Ιωάννα
Τίτλος: Ανάλυση των υπηρεσιών των ξενοδοχείων στη Χαλκιδική όπως παρουσιάζονται στα σχόλια των τουριστών στο tripadvisor
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότσου, Ροδόύλα
Περίληψη: Ο τουρισμός είναι αποτέλεσμα μετακίνησης των ανθρώπων είτε σαν ομάδα είτε μεμονωμένα σε ποικίλους τουριστικούς προορισμούς. Τα άτομα διαμένουν σε αυτόν τον προορισμό τουλάχιστον ένα εικοσιτετράωρο, προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ψυχαγωγικές τους ανάγκες. Ανεξαρτήτως της οικονομικής ύφεσης στην Ελλάδα, είναι ευρέως γνωστό πως ο τουρισμός επηρεάζεται ελάχιστα από τις οικονομικές συγκυρίες. Στην Ελλάδα, μια χώρα που επενδύει συνεχώς στην τουριστική της υποδομή, παρατηρείται συνεχής αύξηση του τουριστικού ρεύματος, και κατ’ επέκταση η αύξηση της τουριστικής κατανάλωσης, της γενικότερης δηλαδή οικονομίας της χώρας και μάλιστα σε σημαντικά αυξητικά ποσοστά. Εκτός αυτού, ο τουρισμός συμβάλλει ενεργά στη μείωση της ελλειμματικότητας του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας. Η παρουσία λοιπόν του τουρισμού, κατέχει καίρια θέση στην οικονομία και για να διατηρηθούν τα υψηλά ποσοστά προσέλευσης τουριστών στη χώρα μας, απαιτείται η επιτυχημένη παροχή τουριστικών υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα η παρούσα διπλωματική εργασία σκοπεύει να αναλύσει τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες, ξενοδοχείων στη Χαλκιδική, αξιοσημείωτου τουριστικού θέρετρου στην Ελλάδα με ιδιαίτερα σημαντικά ποσοστά τουριστικής προσέλευσης ετησίως, όπως αυτά παρουσιάζονται μέσω κριτικών στην πλατφόρμα του Trip Advisor. Έπειτα από διεκπεραίωση ανάλυσης του εγχώριου τουριστικού μάρκετινγκ, του είδους του τουρισμού, τις υπηρεσίες που προσφέρονται αλλά και τη συγκεκριμενοποιημένη ανάλυση των προσφερόμενων υπηρεσιών, τριών ξενοδοχειακών μονάδων διαφορετικής κατηγορίας αστεριών, προκύπτει συμπέρασμα αναφορικά με τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί αναφορικά με τη διασφάλιση αλλά και ανάπτυξη των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην Ελλάδα και κατ’ επέκταση στη Χαλκιδική.
Λέξεις Κλειδιά: Tripadvisor
Αξιολόγηση
Ξενοδοχεία
Υπηρεσίες
Τουρισμός
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
VavalaIoannaMsc2021.pdf2.71 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.