Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25326
Συγγραφέας: Κασαμπαλή, Χρυσάνθη
Τίτλος: Η αξιολόγηση του servicescape στα ξενοδοχεία: μια μελέτη περίπτωσης για το ξενοδοχείο The Westin Resort Costa Navarino
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων στον τομέα του Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Η μελέτη που ακολουθεί είναι μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε με σκοπό να δείξει πώς το Servicescape και τα διάφορα στοιχεία του μπορούν να επηρεάσουν τις αντιλήψεις, συμπεριφορές και, συνεπώς, την ικανοποίηση των πελατών, για το ξενοδοχείο The Westin Resort Costa Navarino. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το Trip Advisor, από όπου και αντλήθηκαν σχόλια και αξιολογήσεις ατόμων που επισκέφθηκαν και διέμειναν στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο, ενώ η στατιστική ανάλυση και εξαγωγή των αποτελεσμάτων πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος SPSS.
Λέξεις Κλειδιά: Servicescape
Costa Navarino
Marketing
Τουρισμός
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KasampaliChrysanthiMsc2020.pdf2.64 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons