Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25274
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αγαλιώτης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Μικάλεφ, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T05:52:24Z | - |
dc.date.available | 2021-03-31T05:52:24Z | - |
dc.date.issued | 2019 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25274 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019. | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως αντικείμενο τη μελέτη και την έρευνα των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με την καταλληλότητα των σχολικών εγχειριδίων Αγγλικής γλώσσας της Ε΄ τάξης Δημοτικού για τη διδασκαλία μαθητών με και χωρίς Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΗΕΑ). Επισημαίνεται μέσα από τη βιβλιογραφία ο ρόλος του εγχειριδίου στο έργο του εκπαιδευτικού και διερευνάται η εκμάθηση της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας στους μαθητές με ΗΕΑ, ενώ διαπιστώνεται η έλλειψη βιβλιογραφίας ως προς την εκμάθηση ξένης γλώσσας σε μαθητές με ήπια νοητική αναπηρία. Η επιστημονική έρευνα διεξάγεται σε δείγμα 104 εκπαιδευτικών Αγγλικής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συμπεραίνεται πως το εγχειρίδιο υπό μελέτη δε λειτουργεί ως αποτελεσματικό εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς. Επιπρόσθετα, δε διαπιστώνονται σημαντικές διαφορές στις απόψεις τους για το εγχειρίδιο όσον αφορά τους μαθητές με και χωρίς ΗΕΑ. | el |
dc.format.extent | 126 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Σχολικό εγχειρίδιο | el |
dc.subject | Ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες (ΗΕΑ) | el |
dc.subject | Απόψεις εκπαιδευτικών | el |
dc.subject | Αγγλική ως Ξένη Γλώσσα (ΑΞΓ) | el |
dc.subject | Μαθητές | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | el |
dc.title | Καταλληλότητα των σχολικών εγχειριδίων Αγγλικής γλώσσας E΄ Δημοτικού για τη διδασκαλία μαθητών με και χωρίς ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. | el |
dc.title.alternative | Suitability of the 5th Grade English language school textbooks for teaching students with and without Mild Special Educational Needs: Primary school teachers’ views. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MicalefMariaMSc2019.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.