Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΒρύζας, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2021-01-15T12:13:17Z-
dc.date.available2021-01-15T12:13:17Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24935-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΜεγάλο πλήθος επιχειρήσεων, εκτός των παραδοσιακών φυσικών καταστημάτων που διατηρεί, στράφηκε και στην δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων εκμεταλλευόμενες τα προαναφερθέντα πλεονεκτήματα του διαδικτύου και χρησιμοποιώντας το ως ένα επιπλέον κανάλι προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών τους, στοχεύοντας στην ακόμη μεγαλύτερη για αυτές κερδοφορία. Οι παθογένειες όμως το παραδοσιακού εμπορίου αναπόφευκτά μεταφέρθηκαν και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η παρούσα έρευνα διερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν το φαινόμενο της διαφυγής του πελάτη από το ηλεκτρονικό κατάστημα και την διακοπή των συναλλαγών του με αυτό.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΑπώλεια πελάτηel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.titleΟι παράγοντες που επηρεάζουν την απώλεια πελάτη σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημαel
dc.title.alternativeFactors that affect customer churn in an e-shopen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VryzasChristosMsc2020.pdf3.31 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons