Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24935
Author: Βρύζας, Χρήστος
Title: Οι παράγοντες που επηρεάζουν την απώλεια πελάτη σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα
Alternative Titles: Factors that affect customer churn in an e-shop
Date Issued: 2020
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Μεγάλο πλήθος επιχειρήσεων, εκτός των παραδοσιακών φυσικών καταστημάτων που διατηρεί, στράφηκε και στην δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων εκμεταλλευόμενες τα προαναφερθέντα πλεονεκτήματα του διαδικτύου και χρησιμοποιώντας το ως ένα επιπλέον κανάλι προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών τους, στοχεύοντας στην ακόμη μεγαλύτερη για αυτές κερδοφορία. Οι παθογένειες όμως το παραδοσιακού εμπορίου αναπόφευκτά μεταφέρθηκαν και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η παρούσα έρευνα διερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν το φαινόμενο της διαφυγής του πελάτη από το ηλεκτρονικό κατάστημα και την διακοπή των συναλλαγών του με αυτό.
Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο
Απώλεια πελάτη
Μάρκετινγκ
Διαδίκτυο
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VryzasChristosMsc2020.pdf3.31 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons