Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24935
Συγγραφέας: Βρύζας, Χρήστος
Τίτλος: Οι παράγοντες που επηρεάζουν την απώλεια πελάτη σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα
Αλλοι τίτλοι: Factors that affect customer churn in an e-shop
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Μεγάλο πλήθος επιχειρήσεων, εκτός των παραδοσιακών φυσικών καταστημάτων που διατηρεί, στράφηκε και στην δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων εκμεταλλευόμενες τα προαναφερθέντα πλεονεκτήματα του διαδικτύου και χρησιμοποιώντας το ως ένα επιπλέον κανάλι προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών τους, στοχεύοντας στην ακόμη μεγαλύτερη για αυτές κερδοφορία. Οι παθογένειες όμως το παραδοσιακού εμπορίου αναπόφευκτά μεταφέρθηκαν και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η παρούσα έρευνα διερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν το φαινόμενο της διαφυγής του πελάτη από το ηλεκτρονικό κατάστημα και την διακοπή των συναλλαγών του με αυτό.
Λέξεις Κλειδιά: Ηλεκτρονικό εμπόριο
Απώλεια πελάτη
Μάρκετινγκ
Διαδίκτυο
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
VryzasChristosMsc2020.pdf3.31 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons