Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24854
Συγγραφέας: Τζούφλας, Δημήτριος
Τίτλος: Συμπεριφορά καταναλωτή & συναισθηματική νοημοσύνη: προκλήσεις για τη σύγχρονη επιχειρηματική στρατηγική
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δίκαιο και Οικονομικά
Επόπτης Καθηγητής: Κύρτσου, Αικατερίνη
Περίληψη: Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι να εξεταστεί η συναισθηματική νοημοσύνη των managers και τα αποτελέσματα που αυτή τελικά έχει αφενός στη συμπεριφορά του καταναλωτή και αφετέρου στη γενικότερη εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης. Εντός της εργασίας αναλύονται, πρωτίστως, οι βασικές θεωρίες της συμπεριφοράς του καταναλωτή και έπειτα οι παράγοντες που επηρεάζουν τελικά την απόφαση του καταναλωτή. Στη συνέχεια, επιτελείται σύνδεση της συναισθηματικής νοημοσύνης με την τελική απόφαση του καταναλωτή τόσο από τη μεριά του manager, που την αξιοποιεί για να αυξήσει τις πωλήσεις του, όσο και από τη μεριά του καταναλωτή, καθώς ανάλογα με την περίπτωση, διαφαίνεται ο βαθμός επιρροής που ασκούν τα συναισθήματα στην τελική του απόφαση. Για την ενίσχυση των συμπερασμάτων αυτών, η εργασία χρησιμοποιεί δύο μελέτες περίπτωσης. Η 1η εξ αυτών σχετίζεται με τη συναισθηματική νοημοσύνη του CEO στις διαφοροποιημένες επιχειρήσεις της Τυνησίας και το κατά πόσο αυτή επηρεάζει κάθε πτυχή λειτουργίας της επιχείρησης, ενώ η 2η σχετίζεται με τη συναισθηματική νοημοσύνη του CEO στους χώρους εστίασης στο Ηνωμένο Βασίλειο. Συμπερασματικά, στην παρούσα εργασία αποτυπώνεται η καθοριστική συμβολή της συναισθηματικής νοημοσύνης του CEO στην εύρυθμη λειτουργία της εταιρίας και ιδίως στην επιδιωκόμενη αύξηση του κέρδους.
Λέξεις Κλειδιά: Συμπεριφορά Καταναλωτή
Καταναλωτής
Συναισθηματική Νοημοσύνη
Manager
Επιχειρηματική Στρατηγική
IQ
EQ
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Δίκαιο και Οικονομικά (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TzouflasDimitriosMsc2020.pdf1.77 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons