Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚύρτσου, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΤζούφλας, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2020-12-28T11:04:43Z-
dc.date.available2020-12-28T11:04:43Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24854-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσης έρευνας είναι να εξεταστεί η συναισθηματική νοημοσύνη των managers και τα αποτελέσματα που αυτή τελικά έχει αφενός στη συμπεριφορά του καταναλωτή και αφετέρου στη γενικότερη εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης. Εντός της εργασίας αναλύονται, πρωτίστως, οι βασικές θεωρίες της συμπεριφοράς του καταναλωτή και έπειτα οι παράγοντες που επηρεάζουν τελικά την απόφαση του καταναλωτή. Στη συνέχεια, επιτελείται σύνδεση της συναισθηματικής νοημοσύνης με την τελική απόφαση του καταναλωτή τόσο από τη μεριά του manager, που την αξιοποιεί για να αυξήσει τις πωλήσεις του, όσο και από τη μεριά του καταναλωτή, καθώς ανάλογα με την περίπτωση, διαφαίνεται ο βαθμός επιρροής που ασκούν τα συναισθήματα στην τελική του απόφαση. Για την ενίσχυση των συμπερασμάτων αυτών, η εργασία χρησιμοποιεί δύο μελέτες περίπτωσης. Η 1η εξ αυτών σχετίζεται με τη συναισθηματική νοημοσύνη του CEO στις διαφοροποιημένες επιχειρήσεις της Τυνησίας και το κατά πόσο αυτή επηρεάζει κάθε πτυχή λειτουργίας της επιχείρησης, ενώ η 2η σχετίζεται με τη συναισθηματική νοημοσύνη του CEO στους χώρους εστίασης στο Ηνωμένο Βασίλειο. Συμπερασματικά, στην παρούσα εργασία αποτυπώνεται η καθοριστική συμβολή της συναισθηματικής νοημοσύνης του CEO στην εύρυθμη λειτουργία της εταιρίας και ιδίως στην επιδιωκόμενη αύξηση του κέρδους.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΣυμπεριφορά Καταναλωτήel
dc.subjectΚαταναλωτήςel
dc.subjectΣυναισθηματική Νοημοσύνηel
dc.subjectManagerel
dc.subjectΕπιχειρηματική Στρατηγικήel
dc.subjectIQen
dc.subjectEQen
dc.titleΣυμπεριφορά καταναλωτή & συναισθηματική νοημοσύνη: προκλήσεις για τη σύγχρονη επιχειρηματική στρατηγικήel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δίκαιο και Οικονομικάel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Δίκαιο και Οικονομικά (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TzouflasDimitriosMsc2020.pdf1.77 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons