Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24447
Συγγραφέας: Χατζηκωνσταντίνου, Βασίλειος
Τίτλος: Τα νέα μέσα ως εργαλείο προβολής και επικοινωνίας των μουσείων της Θεσσαλονίκης και ανάπτυξης σχέσεων με τα κοινά τους.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
Περίληψη: Αναμφισβήτητα διανύουμε την εποχή μιας νέας οικουμενικής ψηφιακής πολιτείας, στην οποία τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης προσμετρούν δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Ζώντας σ’ αυτήν την εποχή κατά την οποία η ανάπτυξη της τεχνολογίας θεωρείται σημαντική και ταυτόχρονα δεδομένη, αλλά και συλλογιζόμενοι την σημασία που διαδραματίζει η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στις μέρες μας, η δημιουργική εμπλοκή των Οργανισμών και των Μουσείων στο πεδίο της Κοινωνικής Δικτύωσης κρίνεται υψίστης σημασίας. Ειδικότερα για τα Μουσεία της Θεσσαλονίκης, που αποτελεί κύριο θέμα της παρούσης μελέτης, κύριος στόχος της ενασχόλησης και εκτενούς χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης από αυτά, αποτελεί η αυτοπροβολή τους αλλά και η επικοινωνία με τα Κοινά τους, με σκοπό την μελλοντική αύξηση των μελών- χρηστών, φίλων των Μουσείων. Μόλις τα τελευταία χρόνια τα Μουσεία έχουν καταλάβει την σημαντικότητα της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, και πόσο χρηστικό εργαλείο αποτελούν έτσι ώστε να επικοινωνούν με τα Κοινά τους, τόσο με τα ήδη υπάρχοντα αλλά και με δυνητικά καινούρια. Η εν λόγω έρευνα αφορά στην μελέτη 7 μεγάλων Μουσείων της πόλης της Θεσσαλονίκης. Πιο συγκεκριμένα η συγγραφή βασίζεται στη μεθοδολογία της πρωτογενούς αλλά και δευτερογενούς έρευνας, καθώς όλα τα απαραίτητα στοιχεία προέρχονται κυρίως από συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν σε υπαλλήλους των Μουσείων Θεσσαλονίκης αλλά και από γνωστές και διαθέσιμες πηγές από εσωτερικά εταιρικά έντυπα που δόθηκαν από τα Μουσεία με σκοπό την ορθή πληροφόρηση, επιστημονικά άρθρα αλλά και πηγές από το διαδίκτυο. Η έρευνα κατέδειξε πως τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μπορούν να αποτελέσουν το τέλειο όχημα στην εξέλιξη των Μουσείων της Θεσσαλονίκης που επιθυμούν να εμπλέξουν το πολυπράγμον και πολυδιάστατο Κοινό τους. Κάτι όμως που εξαρτάται από τον βαθμό που αυτά είναι διατεθειμένα να εφαρμόσουν τις απαραίτητες αλλαγές που χρειάζονται στην επικοινωνιακή τους πολιτική, με στόχο τη δημιουργία ενός διαδραστικού και ανοιχτού διαλόγου με τα Κοινά τους.
Λέξεις Κλειδιά: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μουσεία
Κοινό
Μουσειακή εμπειρία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ChatzikonstantinouVasileiosMsc2020.pdf10.95 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons