Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24425
Συγγραφέας: Παπαδοπούλου, Αγγελική
Τίτλος: Στρατηγικές προώθησης συνταγογραφούμενων φαρμακευτικών σκευασμάτων: σύγχρονες τάσεις, προκλήσεις και προοπτικές
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Στη φαρμακευτική βιομηχανία, ο πελάτης και ο τελικός υπεύθυνος λήψης αποφάσεων είναι διαφορετικοί σε σύγκριση με άλλους κλάδους. Εν προκειμένω, και στις δύο περιπτώσεις, τον κυρίαρχο λόγο έχουν οι ιατροί. Οι ασθενείς είναι οι τελικοί χρήστες, ωστόσο δεν αποτελούν τους άμεσους πελάτες των φαρμακευτικών εταιρειών. Ως εκ τούτου, οι φαρμακευτικές εταιρείες επικεντρώνονται κυρίως στους ιατρούς προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες τεχνικές προώθησης. Αυτό που αποτελεί σημαντικό θέμα διερεύνησης, είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι φαρμακευτικές εταιρίες ώστε να παρακινήσουν τους ιατρούς να συνταγογραφούν τα επώνυμα φάρμακα. Οι ερευνητές διερευνούν συχνά το πώς οι φαρμακευτικές εταιρείες αναπτύσσουν τις στρατηγικές τους για να προσεγγίσουν τους συνταγογράφους. Η συγκεκριμένη μελέτη επικεντρώθηκε σε επιλεγμένες στρατηγικές προώθησης, καθώς και στο συνδυασμό των στρατηγικών στο μάρκετινγκ.
Λέξεις Κλειδιά: Συνταγογραφούμενα φάρμακα
Πρακτικές προώθησης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapadopoulouAngelikiMsc2020.pdfΔιπλωματική Εργασία646.54 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons