Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24363
Συγγραφέας: Σίμογλου, Ελευθερία
Τίτλος: Οι στάσεις των Ελλήνων καταναλωτών για τις διαφημίσεις των νεοφυών επιχειρήσεων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Περίληψη: Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της συμπεριφοράς των Ελλήνων καταναλωτών όταν εκτεθούν σε μία διαφήμιση επιχειρήσεων που ανήκουν στο οικοσύστημα των καινοτόμων νεοφυών επιχειρήσεων (startup) και κατά πόσο μπορούν χαρακτηριστικά της προσωπικότητας να επηρεάσουν την στάση αυτή. Αρχικά, αναλύεται ο κόσμος γύρω από την διαφήμιση εστιάζοντας στην διαδικτυακή διαφήμιση. Γίνεται ανάλυση του διαδικτυακού μίγματος Μάρκετινγκ, των μορφών έκθεσης των καταναλωτών στα διαφημιστικά μηνύματα και την επιρροή που ασκούν στις αντιδράσεις τους. Έπειτα ολοκληρώνουμε την ενότητα της διαφήμισης με τα οφέλη που αποκομίζουν οι επιχειρήσεις από την προβολή τους. Στη συνέχεια, στο δεύτερο μέρος εισάγουμε την έννοια των νεοφυών επιχειρήσεων και του οικοσυστήματος αυτών. Εστιάζουμε στη μέθοδο Λιτής επιχειρησιακής εκκίνησης (Lean Startup) καθώς αποτέλεσε τη διέξοδο που οδήγησε σε μεγάλη ανάπτυξη πολλές καινοτόμες νεοφυείς επιχειρήσεις στα πρώτα βήματά τους. Θα εξετάσουμε την εμφάνιση των startup τόσο στον Ελληνικό όσο και στον παγκόσμιο χάρτη καθώς και τους παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας αυτών. Θα κλείσουμε το κεφάλαιο με ένα case study που αφορά μία μεγάλη startup επιχείρηση την Airbnb που συμμετέχει και στο ερωτηματολόγιό μας. Στο τρίτο μέρος της έρευνας μας θα αναλύσουμε το φαινόμενο της «Μεγάλης Πεντάδας» γνωστή και ως Big Five εστιάζοντας σε χαρακτηριστικά της προσωπικότητας των ανθρώπων που μπορεί να συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων ή στην έκθεσή τους σε διάφορα μηνύματα. Στη συνέχεια, θα παρουσιαστεί η μεθοδολογία καθώς και εκτενής ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας που διενεργήθηκε στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας. Η έρευνα απευθύνθηκε σε 122 Έλληνες καταναλωτές. Κλείνοντας η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται με την εξαγωγή συμπερασμάτων που στηρίζονται στο συνδυασμό των αποτελεσμάτων της έρευνας σε συνδυασμό με τις 4 πληροφορίες που συλλέχθηκαν στο θεωρητικό μέρος. Με βάση τα συμπεράσματα, διατυπώνονται και κάποιες προτάσεις για μελλοντική έρευνα για να καταφέρουμε να δώσουμε απαντήσεις σε περισσότερα ευρήματα που προκύπτουν.
Λέξεις Κλειδιά: Διαδικτυακή διαφήμιση
Νεοφυείς επιχειρήσεις
Στάσεις καταναλωτών
Big Five
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SimoglouEleutheriaMsc2020.pdf2.83 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.