Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24032
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Γουλετά, Ειρήνη | el |
dc.contributor.author | Αραμπατζή, Τριανταφυλλιά | el |
dc.date.accessioned | 2020-06-23T09:21:07Z | - |
dc.date.available | 2020-06-23T09:21:07Z | - |
dc.date.issued | 2020 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24032 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020. | el |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί η επιρροή της διγλωσσίας στην κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη των νηπίων. Επιπλέον, στοχεύει στην παρουσίαση εκπαιδευτικών πρακτικών για την ενίσχυσή της. Η διερεύνηση του θέματος πραγματοποιείται μέσα από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση. Η εργασία χωρίζεται στο θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος. Στο θεωρητικό αρχικά αναλύεται και συγκρίνεται ο τρόπος ανατροφής των παιδιών σε διάφορες χώρες στις Ηπείρους. Έπειτα περιγράφεται πώς ο πολιτισμός και ο συνδυασμός των γλωσσών μπορούν να επηρεάσουν την κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη των νηπίων. Επιπλέον, επισημαίνονται οι επιπτώσεις και τα πλεονεκτήματα της διγλωσσίας σε αυτή τους την ανάπτυξη. Τέλος, παρουσιάζονται αποτελεσματικές διδακτικές πρακτικές για την ενίσχυση της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης των νηπίων. Στο ερευνητικό μέρος συγκρίνονται και σχολιάζονται κατά κεφάλαιο οι έρευνες που συγκεντρώθηκαν στο θεωρητικό μέρος. Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης φανερώνουν ότι ο πολιτισμός των δίγλωσσων νηπίων επηρεάζει περισσότερο την κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξή τους, καθώς ασκεί επιρροή και στον τρόπο ανατροφής που επιλέγουν οι γονείς, από ότι ο συνδυασμός των γλωσσών. Επιπλέον, τα οφέλη της διγλωσσίας αποδεικνύεται ότι είναι περισσότερα από τις επιπτώσεις της, καθώς και ότι η ζωγραφική αποτελεί το καλύτερο μέσο ενίσχυσης της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης των νηπίων. | el |
dc.format.extent | 79 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Διγλωσσία | el |
dc.subject | Κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικές πρακτικές | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.title | Η επιρροή της διγλωσσίας στην κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη των νηπίων και εκπαιδευτικές πρακτικές για την ενίσχυσή της | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ArampatziTriantafylliaMsc2020.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License