Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΚαρακούλα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2020-03-08T22:00:12Z-
dc.date.available2020-03-08T22:00:12Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23949-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της κοσμετολογίας και των ειδών πολυτελείας χρησιμοποίησαν τις δυνατότητες που δίνει το διαδίκτυο για τη διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων τους. Ο κλάδος των πολυτελών ειδών αποτελεί ένα από τους πιο οικονομικά ισχυρά κλάδους παγκοσμίως. Μάλιστα αποτελεί ίσως το μοναδικό κλάδο που δεν επλήγη σε τόσο μεγάλο βαθμό από την οικονομική κρίση όπως επλήγησαν οι υπόλοιποι κλάδοι της οικονομίας. Αυτό συμβαίνει καθώς οι καταναλωτές που αγοράζουν είδη πολυτελείας κινούνται με βάση το συναίσθημα και όχι με το διαθέσιμο εισόδημα. Παρόλα αυτά εξαιτίας των δυσμενών συνθηκών που δημιούργησε η βαθιά οικονομική κρίση σε συνδυασμό με την υψηλή τιμή που έχουν τα είδη αυτά, δημιουργήθηκαν ανησυχίες για την πτώση της συγκεκριμένης αγοράς. Για το λόγο αυτό μεγάλες εταιρείες του κλάδου προσπάθησαν να αλλάξουν τις πρακτικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν ώστε να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες. Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη των τεχνολογιών είναι ραγδαία. Αυτό έχει ως απόρροια το διαδίκτυο καθώς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των καταναλωτών. Μεγάλες εταιρείες του κλάδου όπως η Estee Lauder και η Burberry αντιλήφθηκαν τα δρώμενα της εποχής και έδραξαν την ευκαιρία που τους παρουσιάστηκε και εισχώρησαν στο χώρο του διαδικτύου. Οι περισσότερες πλέον εταιρείες του κλάδου έχουν ως βασικό πυλώνα στρατηγικής μάρκετινγκ την χρήση διαδικτυακών εφαρμογών και μέσων κοινωνικής δικτύωσης ώστε να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να συνάψουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί ο βαθμός στο οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γενικά το διαδίκτυο βοήθησαν ώστε εταιρείες πολυτελών αγαθών να αυξήσουν τις πωλήσεις τους αλλά και να προσελκύσουν όλο και περισσότερους καταναλωτές. Για τον λόγο αυτό γίνεται ανάλυση των περιπτώσεων για δύο από τις μεγαλύτερε εταιρείες του κλάδου για να εξετασθεί το πώς χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βελτιώσουν την στρατηγική μάρκετινγκ.el
dc.format.extent37el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectLuxury brand managementen
dc.titleLuxury brand management: η περίπτωση του digital marketing στο χώρο της κοσμετολογίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚarakoulaMaria2020.pdf660.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.