Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23918
Συγγραφέας: Ματσίνας, Στυλιανός
Τίτλος: Η επίδραση της οργανωσιακής ψυχολογίας στην βελτίωση της ολικής ποιότητας στον τομέα των αερομεταφορών στην Ελλάδα.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Κάτου, Αναστασία
Περίληψη: Η μελέτη της οργανωσιακής ψυχολογίας, του εργασιακού κλίματος και κατ΄ επέκταση της ικανοποίησης των εργαζομένων μελετάται εδώ και πολλά χρόνια. Το ίδιο συμβαίνει και στον τομέα την ολικής ποιότητας. Όσο περνάει όμως ο καιρός, γίνεται επιτακτική ανάγκη η περαιτέρω διερεύνηση του θέματος αυτού. Τόσο οι ίδιες οι εταιρίες όσο και οι εργαζόμενοι επιθυμούν την όσο τον δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίηση των υπαλλήλων τους με σκοπό την μεγαλύτερη και αυξανόμενη απόδοση και αποτελεσματικότητα αυτών που θα έχει ως συνέπεια την ακόμη μεγαλύτερη αύξηση της ολικής ποιότητας της επιχείρησης. Σκοπός λοιπόν, της παρούσας εργασίας είναι να αποσαφηνιστεί ο όρος της οργανωσιακής ή αλλιώς οργανωτικής ψυχολογίας, να δοθούν τα στοιχεία από τα οποία αποτελείται και πως αυτά λειτουργούν μέσα στην επιχείρηση. Εν συνεχεία, θα εξεταστεί ο ορισμός και η έννοια της ολικής ποιότητας καθώς και τα επιμέρους στοιχεία που την απαρτίζουν. Τέλος, θα γίνει μία απόδοση για το πως αυτοί οι δύο μεγάλοι κλάδοι εμπλέκονται στον τομέα των αερομεταφορών στην Ελλάδα και συγκεκριμένα σε δύο επιχειρήσεις. Όλη αυτή η διαδικασία θα επιτευχθεί μέσω μίας εκτεταμένης βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Συμπερασματικά λοιπόν, όπως θα εξηγηθεί και παρακάτω η οργανωσιακή ψυχολογία παίζει έναν ενδιαφέρον και σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρίες διαχειρίζονται το ανθρώπινο δυναμικό τους. Επίσης, σημαντικός είναι και ο ρόλος που έχει στην εργασία των υπαλλήλων και στο πόσο τελικά επιδρά στην απόδοση τους και κατ΄ επέκταση στη ποιότητα που προσδίδουν στις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχουν στο αγοραστικό κοινό.
Λέξεις Κλειδιά: Οργανωσιακή ψυχολογία
Ολική ποιότητα
Αερομεταφορές
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MatsinasStylianosMsc2020.pdf.pdf657.51 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons