Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23905
Συγγραφέας: Παναγιωτή, Ζωή-Αλεξία
Τίτλος: Η χρήση του Instagram : τα κίνητρα και τα χαρακτηριστικά των χρηστών στην Ελλάδα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Αντικείμενο της συγκεκριμένης έρευνας είναι η μελέτη των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας των χρηστών του Instagram καθώς επίσης και των κινήτρων που τους ωθούν στην χρήση της ηλεκτρονικής αυτής πλατφόρμας. Θα προσπαθήσουμε να καταλήξουμε σε συμπεράσματα με την διατύπωση των παρακάτω ερευνητικών ερωτήσεων.  Σε τι βαθμό ο εξωστρεφής άνθρωπος επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό ο ήρεμος άνθρωπος επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό ο νευρωτικός άνθρωπος επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό ο ανοιχτός άνθρωπος επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό η κοινωνική αλληλεπίδραση ως κίνητρο χρήσης του Instagram επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό η δημιουργία αρχείου ως κίνητρο χρήσης του Instagram επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό η αποφυγή της πραγματικότητας ως κίνητρο χρήσης του Instagram επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό η παρακολούθηση των άλλων ως κίνητρο χρήσης του Instagram επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram; Το μέσο που χρησιμοποιήσαμε για την διεξαγωγή της έρευνας είναι το ερωτηματολόγιο όσον αφορά τα στατιστικά εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε είναι η μήτρα συσχετίσεων και η ανάλυση παλινδρόμησης. Συμπερασματικά η πλειοψηφία των μεταβλητών επιβεβαιώθηκε με την μήτρα συσχετίσεων αλλά 6 με μια πιο λεπτομερή έρευνα με την χρήση της ανάλυσης παλινδρόμησης η βασική μεταβλητή προσωπικότητας αυτής της έρευνας αναδείχθηκε ο εξωστρεφής και οι δύο κύριες μεταβλητές όσον αφορά τα κίνητρα χρήσης του Instagram είναι η δημιουργία αρχείου και η αποφυγή της πραγματικότητας. Λέξεις-Κλειδιά: Κοινωνική Δικτύωση, Big Five, Προσωπικότητα, Κίνητρα, Social Media
Λέξεις Κλειδιά: Κοινωνική δικτύωση
Big Five
Προσωπικότητα
Κίνητρα
Social media
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PanagiotiZoiAlexiaMsc2020.pdf1.12 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons