Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23725
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΠαπαοικονόμου, Δήμητραel
dc.date.accessioned2020-01-27T10:54:06Z-
dc.date.available2020-01-27T10:54:06Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23725-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία επιχειρείται μια παρουσίαση με θέμα τις διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιου Σχολείου για τη διδασκαλία δίγλωσσων μαθητών με ή/και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο γλωσσικό μάθημα. Επίσης, παρουσιάζονται οι αντίστοιχες απόψεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς η προσέγγιση του θέματος έγινε τόσο σε θεωρητικό όσο και σε εμπειρικό επίπεδο. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας γίνεται, αρχικά, λόγος για τον ορισμό των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στο γλωσσικό μάθημα, για τη γραφή και για τη διγλωσσία. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται λόγοι διάγνωσης ειδικών μαθησιακών δυσκολιών σε δίγλωσσους μαθητές και πραγματοποιείται διάκριση των χαρακτηριστικών που παρουσιάζουν στη μάθηση οι δίγλωσσοι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες σε σύγκριση με τους δίγλωσσους μαθητές που εμφανίζουν μαθησιακές δυσκολίες λόγω διγλωσσίας. Έπειτα, αναγράφονται προβλήματα που προκύπτουν στην εκπαίδευση από αυτές τις κατηγορίες μαθητών και τέλος, αναφέρονται αποτελεσματικές διδακτικές μέθοδοι και κατάλληλες διδακτικές πρακτικές που αφορούν τους δίγλωσσους μαθητές με ή χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Στο εμπειρικό μέρος γίνεται παράθεση της έρευνας που διεξάγεται για το ζήτημα, με δείγμα εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και με μεθοδολογικά εργαλεία το ερωτηματολόγιο και τη συνέντευξη. Εν κατακλείδι, η εργασία ολοκληρώνεται με την ποσοτική και ποιοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας, με τη χρήση διαγραμμάτων, την καταγραφή απαντήσεων και τη διατύπωση συμπερασμάτων.el
dc.format.extent136el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΔιγλωσσίαel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΓραφήel
dc.subjectΓλωσσικό μάθημαel
dc.titleΑπόψεις, πεποιθήσεις και διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιου σχολείου για τη διδασκαλία δίγλωσσων μαθητών με ή/και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο γλωσσικό μάθημαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapaoikonomouDimitraMsc2020.pdf2.92 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons