Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23694
Συγγραφέας: Κορωνιά, Παναγιώτα
Τίτλος: Εφαρμογή εντατικής φωνολογικής παρέμβασης σε δυο παιδιά ηλικίας 5 ετών με παιδική λεκτική απραξία
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας
Επόπτης Καθηγητής: Πετεινού, Κάκια
Οκαλίδου, Αρετή
Βογιονδρούκας, Ιωάννης
Περίληψη: Η παιδική απραξία λόγου είναι μια νευρολογική κινητική δυσκολία με βασική δυσλειτουργία στην αλληλουχία των κινήσεων ομιλίας, είναι δηλαδή μια διαταραχή που αφορά την εκούσια επιτέλεση κινήσεων και κινητικών πράξεων. Κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοηθεί καλύτερα η συγκεκριμένη διαταραχή, χρησιμοποιώντας μια σημαντική εφαρμογή εντατικής φωνολογικής παρέμβασης με σκοπό την καταληπτότητα του λόγου. Η συγκεκριμένη έρευνα πραγματοποιήθηκε με δείγμα δύο παιδιών που έχουν διαγνωστεί με παιδική απραξία λόγου. Συμπερασματικά, η παρούσα εργασία καταλήγει μέσω των αποτελεσμάτων καθώς και από άλλες σχετικές έρευνες, τόσο στην σημαντικότητα της συγκεκριμένης έρευνας για τον επιστημονικό κλάδο, όσο και στο γεγονός ότι μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό τρόπο παρέμβασης σε παιδιά με παιδική λεκτική απραξία.
Λέξεις Κλειδιά: Παιδική απραξία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KoroniaPanagiotaMsc2019.pdf2.12 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons