Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠετεινού, Κάκιαel
dc.contributor.advisorΟκαλίδου, Αρετήel
dc.contributor.advisorΒογιονδρούκας, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚορωνιά, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2019-12-23T09:20:06Z-
dc.date.available2019-12-23T09:20:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23694-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ παιδική απραξία λόγου είναι μια νευρολογική κινητική δυσκολία με βασική δυσλειτουργία στην αλληλουχία των κινήσεων ομιλίας, είναι δηλαδή μια διαταραχή που αφορά την εκούσια επιτέλεση κινήσεων και κινητικών πράξεων. Κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοηθεί καλύτερα η συγκεκριμένη διαταραχή, χρησιμοποιώντας μια σημαντική εφαρμογή εντατικής φωνολογικής παρέμβασης με σκοπό την καταληπτότητα του λόγου. Η συγκεκριμένη έρευνα πραγματοποιήθηκε με δείγμα δύο παιδιών που έχουν διαγνωστεί με παιδική απραξία λόγου. Συμπερασματικά, η παρούσα εργασία καταλήγει μέσω των αποτελεσμάτων καθώς και από άλλες σχετικές έρευνες, τόσο στην σημαντικότητα της συγκεκριμένης έρευνας για τον επιστημονικό κλάδο, όσο και στο γεγονός ότι μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό τρόπο παρέμβασης σε παιδιά με παιδική λεκτική απραξία.el
dc.format.extent61el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΠαιδική απραξίαel
dc.titleΕφαρμογή εντατικής φωνολογικής παρέμβασης σε δυο παιδιά ηλικίας 5 ετών με παιδική λεκτική απραξίαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KoroniaPanagiotaMsc2019.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons