Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓιαννούλη, Βασιλικήel
dc.contributor.authorKαργίδου, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2019-10-09T09:34:46Z-
dc.date.available2019-10-09T09:34:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23376-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία -- Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΗ Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα, είναι μια διαταραχή που απαντάται πολύ συχνά σε σχολικές αίθουσες γενικής και ειδικής αγωγής. Οι μαθητές που παρουσιάζουν δυσκολίες, αποθαρρύνονται, αισθάνονται μειονεκτικά και συχνά εγκαταλείπουν τις προσπάθειές τους, εξαιτίας των μακρόχρονων δυσκολιών. Θεωρούν πως δεν έχουν τον έλεγχο της συμπεριφοράς και των συναισθημάτων τους και καθετί που τους συμβαίνει, έγκειται σε εξωγενείς παράγοντες, που δύσκολα ελέγχονται. Το σχολείο, αμέσως μετά την οικογένεια, παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο ως προς την κοινωνικοποίηση και την ομαλή συναισθηματική ανάπτυξη ενός παιδιού, καθώς το εφοδιάζει με γνώσεις και δεξιότητες αναγκαίες για τη μελλοντική του πορεία. Συχνά ωστόσο επικρατούν λανθασμένες αντιλήψεις αναφορικά με τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα, που συχνά αποτελούν εμπόδιο στην αναγνώριση και στην ορθή αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της από τους εκπαιδευτικούς. Σκοπός λοιπόν της παρούσας έρευνας, είναι αρχικά η διερεύνηση των γνώσεων των εκπαιδευτικών και των φοιτητών γενικής και ειδικής αγωγής, ως προς τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας και έπειτα η συσχέτιση των γνώσεών τους για τη διαταραχή, με τον βαθμό ενσυναίσθησής τους. Από την έρευνα αυτή, προέκυψε πως οι εκπαιδευτικοί και οι φοιτητές της ειδικής αγωγής κατείχαν περισσότερες γνώσεις για ορισμένες πτυχές της διαταραχής.el
dc.format.extent205el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΦοιτητέςel
dc.subjectΕιδική Αγωγήel
dc.subjectΓενική Αγωγήel
dc.subjectΠρωτοβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαταραχή ελλειμματικής προσοχής - Υπερκινητικότηταel
dc.subjectΕνσυναίσθησηel
dc.titleΣυγκριτική μελέτη στάσεων και αντιλήψεων φοιτητών και εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής ως προς την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότηταςel
dc.title.alternativeComparison study of general and special education in primary schools - teachers’ perceptions of attention deficit and hyperactivity disorder (ADHD)en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KargidouFoteiniΜsc2019.pdf3.19 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons