Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23346
Συγγραφέας: Καλατζίδη, Μανουσέλα
Τίτλος: Ο ρόλος των συναισθημάτων στη διαφήμιση : η χρήση του χιούμορ και του φόβου
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Η παρούσα έρευνα πραγματοποιείται στα πλαίσια Μεταπτυχιακού Προγράμματος και έχει κύριο στόχο τη διερεύνηση των αποτελεσμάτων που έχει η χρήση των συναισθημάτων σε μία Κοινωνική Διαφήμιση και συγκεκριμένα με πολιτικό περιεχόμενο. Αναλυτικότερα, εστιάζεται στην έκκληση του φόβου και του χιούμορ, το συνδυασμό αυτών και την απουσία και των δύο. Αρχικά, πραγματοποιείται μέσω ανασκόπησης σε ξένη και ελληνική βιβλιογραφία, η ανάλυση των όρων του Κοινωνικού και Πολιτικού Μάρκετινγκ, του φόβου, του χιούμορ, του συνδυασμού αυτών, της εμφάνισής τους στη διαφήμιση, την αποτελεσματικότητα χρήσης τους. Με βάση την ανάλυση αυτή προκύπτουν οι τέσσερις ερευνητικές υποθέσεις. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι τέσσερις διαφημίσεις που σχεδιάστηκαν για κάθε περίπτωση και αναλύεται η μεθοδολογία για το σχεδιασμό των ερωτηματολογίων που χρησιμοποιήθηκαν για τις ανάγκες της συλλογής δεδομένων. Ακολουθεί η στατιστική ανάλυση μέσω του προγράμματος SPSS και η ερμηνεία των απαντήσεων, από το δείγμα Ν =166 ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα. Σε επόμενο στάδιο, αναγράφονται τα συμπεράσματα και τέλος αναφέρονται οι περιορισμοί της έρευνας και προτάσεις για μελλοντική παρόμοια έρευνα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προκύπτουν, η καλύτερη στάση προς τη διαφήμιση παρατηρείται όταν συνδυάζεται το χιούμορ με το φόβο ενώ η στάση προς τον διαφημιζόμενο οργανισμό δεν επηρεάζεται από τη χρήση τους. Τα θετικότερα συναισθήματα του κοινού σημειώνονται στη διαφήμιση που έχει χιούμορ και τα πιο αρνητικά σε αυτήν που έχει φόβο.
Λέξεις Κλειδιά: Χιούμορ
Φόβος
Μικτά συναισθήματα
Διαφήμιση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Το παρόν έγγραφο αποτελεί έγγραφο Διπλωματικής εργασίας για την ολοκλήρωση των σπουδών στο Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Εξετάζει την επίδραση των συναισθημάτων, και συγκεκριμένα του χιούμορ και του φόβου, σε μία πολιτική κοινωνική διαφήμιση.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KalatzidiManouselaMsc2019.pdf2.41 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons