Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαβασιλείου, Ιωάνναel
dc.contributor.authorΜωυσιάδου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2019-08-20T11:23:54Z-
dc.date.available2019-08-20T11:23:54Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23299-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ διπλωματική αυτή εργασία σχετίζεται με τον τομέα της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού (εφεξής Συ.Ε.Π.) και παρουσιάζει μια ποιοτική εμπειρική έρευνα με κοινωνικά αποκλεισμένους/-ες έφηβους και έφηβες. Σκοπός της εργασίας είναι η εφαρμογή μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης Συ.Ε.Π. μέσω της αξιοποίησης της θεωρίας του Χάους στη Σταδιοδρομία (Chaos Theory of Careers, εφεξής CTC) συνδυαστικά με την Κριτική Εκπαίδευση. Ο σκοπός αυτός, τίθεται στη βάση της κοινωνικο-πολιτικής ενδυνάμωσης των κοινωνικά αποκλεισμένων εφήβων που προσεγγίζεται μέσα από τη διερεύνηση των στάσεών τους για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία πριν και μετά την παρέμβαση. Η παρέμβαση αυτή ακολουθεί τον συνδυασμό των αρχών των δύο παραπάνω θεωριών, ώστε να διαφανεί με ποιον τρόπο ο συνδυασμός αυτός δύναται να ενδυναμώσει τη συγκεκριμένη ομάδα εφήβων. Τα ερευνητικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν ήταν η εστιασμένη συνέντευξη κατά την πρώτη ομαδική συνάντηση των εφήβων, η συλλογή δεδομένων κατά τη διάρκεια της παρέμβασης μέσω βιντεοσκοπήσεων, ηχογραφήσεων, χειροτεχνιών και κειμένων τους και, τέλος, οι ατομικές ημι-δομημένες συνεντεύξεις. Για την επεξεργασία του υλικού της εκπαιδευτικής παρέμβασης και των συνεντεύξεων πραγματοποιήθηκε θεματική ανάλυση. Αναφορικά με τα ευρήματα, προέκυψαν τρία κύρια θέματα που είναι: «Σταδιοδρομία», «Ένα χάος η ζωή μας, μα προλαβαίνουμε» και «Κοινωνικο- πολιτική ενδυνάμωση».el
dc.format.extent158el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectΣυμβουλευτική και επαγγελματικός προσανατολισμόςel
dc.subjectΘεωρία του χάους στη σταδιοδρομίαel
dc.subjectΚριτική εκπαίδευσηel
dc.subjectΚοινωνικο-πολιτική ενδυνάμωσηel
dc.subjectΚριτική θεωρία του χάους στη σταδιοδρομίαel
dc.titleΚριτική προσέγγιση της θεωρίας του χάους στη σταδιοδρομία: μια εκπαιδευτική παρέμβαση συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού σε κοινωνικά αποκλεισμένους/-ες έφηβους/-εςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MoysiadouSofiaMsc2019.pdf2.67 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons