Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπακωνσταντίνου, Δόξαel
dc.contributor.authorΜποχώτη, Στυλιανήel
dc.date.accessioned2019-07-16T09:44:35Z-
dc.date.available2019-07-16T09:44:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23266-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΤα άτομα με νοητική αναπηρία αντιμετωπίζουν αρκετά εμπόδια στην εργασιακή τους πορεία και συνήθως αποκλείονται από την αγορά εργασίας. Παρότι τα τελευταία χρόνια φαίνεται να έχουν γίνει σημαντικά βήματα κυρίως στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των ανθρώπων για την αναπηρία, στον επαγγελματικό τομέα ωστόσο είναι εμφανές ότι τα άτομα με αναπηρία βιώνουν αποκλεισμό. Αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες με έναν από τους πιο σημαντικούς την ελλιπή επαγγελματική εκπαίδευση που λαμβάνουν καθώς και την δυσκολία να βρεθούν σε πραγματικές επαγγελματικές συνθήκες μέσα από προγράμματα πρακτικής εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα της «Εικονικής επιχείρησης» που εφαρμόζεται σε ορισμένα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. δίνει τη δυνατότητα σε μαθητές/τριες ΑμεΑ να βιώσουν έστω και σε συνθήκες προσομοίωσης εργασιακές συνθήκες και καταστάσεις. Στην παρούσα διπλωματική έγινε προσπάθεια να πραγματοποιηθεί μία αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση», το οποίο υλοποιήθηκε στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. (Αγίου Δημητρίου Αττικής, Πύργου Ηλείας, Αγρινίου Αιτωλοακαρνανίας, Κιλκίς και Κοζάνης). Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών και γονέων των μαθητών/τριών των παραπάνω Ε.Ε.Ε.ΕΚ., οι οποίοι συμμετείχαν στο πρόγραμμα, γύρω από την λειτουργία και την εφαρμογή του σε αυτούς/ές. Μέσω της υλοποίησης αυτού του προγράμματος οι μαθητές/τριες με νοητική αναπηρία είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μία περιστασιακή απασχόληση, που τους παρείχε γνώση και πρακτική εμπειρία για μία πιο ενεργή ζωή.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝοητική αναπηρίαel
dc.subjectΕικονική επιχείρησηel
dc.subjectE.E.E.EK.el
dc.subjectΕπαγγελματική εκπαίδευσηel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.titleΜία αξιολόγηση του προγράμματος Εικονική Επιχείρηση που εφαρμόστηκε σε μαθητές/τριες με νοητική αναπηρία στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. : σύγκριση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των γονέωνel
dc.title.alternativeAn evaluation of the “Virtual Enterprise” program that was applied to students with intellectual disabilities in S. V. T. W. : comparison of teachers and parent’s viewsen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BochotiStylianiMsc2019.pdf741.11 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons